01 de juny 2008




Sembla que per mes que ho intente no puc deixar de publicar a la bitàcola, sempre trobe un motiu, per simple que siga, per a dir qualsevol tonteria. Aquesta entrada és diferent, i ho és pel fet que no vaig a parlar de res que m'ha passat ni res que em ronde el cap.

Va de la nova versió del Firefox, la tercera versió i un repte. La gent involucrada en el navegador vol fer una "festa" per tal d'aconseguir el record del mon de descàrregues de software.

Si el firefox2 ja és molt bo, us imagineu com pot ser el 3? Us apunteu a tractar de ser part del record? Jo si ho he fet, ens ajudaràs?

Download Day - Spanish

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira, en el portàtil antic (de güindous) el Firefox m'anava de meravella, exquisit. Però en el Macbook, n acaba de rutllar bé, s'encallen les pàgines, per lo que preferisc el Safari. Encara així, el seguisc utilitzant per a consultar el correu-calent (hot-mail, humour festival), ja que no sé per què en Safari no l'obre bé.

Misterios.

Tot i així em pareix un bon navegador, i me'l baixaré quan estiga la tercera versió.

urbenportales ha dit...

El safari, quantes més versions avança més problemes té… a mi s'em penja sovint, tinc molts problemes per descarregar-me coses de pàgines (per motius de programes free i d'altres) i -com diu nat- és més funcional el safari, encara que siga el paradigma de l'austeritat (i no dic lectors de Paul Auster, festival de l'humor II).

Anònim ha dit...

Si el safari també se'm penja i surt la roda esta multicolor, se tanca, i ERROR INESPERADO!! ERROR INESPERADO!!

Els dos me fan trastaes, tant firefox com safari. Però mira. Un dia els faré una "ascolteta":

"Pareu de fer monaes, que encara me baixaré eI IE per a fotre! I vos llevaré del dock, malcriats!"

urbenportales ha dit...

M'he colat, volia dir el firefox!!! (el que falla). El safari és lo que és… ai les lleganyes xe!