25 de juny 2008

Do or do not, there is no try

Fes-ho, o no ho faces, però no ho intentes, vindria a dir la frase que posa títol a l'entrada 100 (és del mestre Yoda) Si xiquets i xiquetes, mira per on, aquesta és la que fa la centena, no es que pensara fer cap cosa especial, simplement després de la darrera entrada, volia relaxar els ànims i posar l'última troballa de música que he fet, res millor per a festejar que el reggus està ja ahi mateix, l'estiuet i les Columbretes poc després... amb la càmera nova segur que enguany encara seran més i més xules!!!



PS: Regireu-li els vídeos al "jambo" que en té fins i tot de "Los Ramones"
PS2: La mare que va parir a la tipa eixa anomenada Amy Winehouse, pos no va i agarra i fa una versió de You're wondering now dels Specials? Si ja l'heu escoltada, feu el favor i escolteu als Skatalites amb la Doreen Schaffer, que l'any passat la varen cantar al reggus, i penseu si no ho fa de pena la Camela eixa vinguda de la Gran Bretanya.

1 comentari:

Bartomeu Pepescu ha dit...

A mi, la veritat, em treus del passodoble i els boleros i estic més perdut que Rouco Varela en una manifestació anti-sistema. Però pel que fa a les Columbretes això és una altra cosa i ,sense voler abusar de la confiança, no em sabria gens de mal que em convidareu. Pagant el que faça falta, que això si, que jo siga un pobre pensionista no vol dir que no siga un senyor.