05 de juny 2008

No queremos cocacola, no queremos cocacola, queremos lo que toma Diego Armando Maradona!!!!



Redéu, mira que estic apàtic, me la bufa tot, o quasi tot, allò de l'astènia primaveral em dura massa. Em faré gran? Em tornaré gilipollas qual Simpson mascle als 8 anys?

El tema es que degut a la crisi del sector de la rajola, el meu nou treball es veu afectat directament. Si no es construeix, no es demanen peces fetes amb pedra, ergo, jo que faig les màquines que treballen la pedra.... Els metalls porten encarint-se uns anys (l'alumini on treballava abans va pujar en un any un 200%), ara treballe amb ferro i acer inoxidable, si fa no fa 3/4 del mateix.

Construcció a la baixa, matèries primes a l'alça, transport pels núvols... l'empresari ho té clar. Jo ho tinc negre, abans podia viure sol amb el meu jornal, ara me les veig i me les desitge. El meu germà diu el mateix, amb 2 jornals poden passar els 3, ara que la meua cunyada està a l'atur, els estalvis desapareixen ràpidament, i encara sort que saben com estalviar.

Te preguntaràs i tota està merda, a sant de què hòsties ve? Quina relació té amb el títol de l'article?

Senzill, trobe que estem de camí a imitar a l'Argentina, i no ho dic pel futbol, ni per la invasió de Peregil comparada amb la guerra de les Malvines. Ho dic per com un pais desenvolupat, amb riquesa interior, pot anar-se'n a cagar per culpa de 4 fills de putes sense escrúpols.

Corrupció i destrucció de la xarxa pública social, sanitat, educació. Encariment dels productes bàsics, pa, electricitat, habitatge. Polarització de la societat, o amb mi o contra mi, no hi ha diàleg, ni ganes d'establir-lo. Pèrdua dels valors i suplantació d'aquest per bens de consum...

Fasinpat? Ni de conya, que els treballadors assumiren la gestió i producció d'una taulellera seria cosa de anar col·locat fins les celles. Plantar cara a l'estat i fer assemblees de barri, lo cualo? La crisi ens toca, o tocarà a tots, a alguna gent mes que a d'altra, però mentre hi haja flan, aci no passarà res.

Què el teu pla d'estalvis per a la jubilació desapareix? Encara me tocarà treballar! Què has de vendre el cotxe per a omplir el dipòsit? Almenys no vaig en bici! Què els mestres de l'escola es neguen a donar classe fins que no cobren? Eixos malfeiners?
Que no tens accés a certs medicaments perquè algú especula amb ells? Segur que ho podriem arreglar, jo conec a fulanito que és tal o te puc fer un treballet..


En fi, que amb corralito (per als bous) o sense, aci ni guanyarem res a futbol, cosa que me la pela, ni aprendrem res respecte del perquè l'Argentina va despertar amb el cul a l'aire.

Quan i on emigrem?

2 comentaris:

urbenportales ha dit...

No compares a Argentina, sino pregunta-li la meua cunyada. Es va juntar un president al qui s'avergonyeixen d'haver votat (menem) i una raiquesa que no tenien per a res. Ella hi treballava a un banc i va arribar a signar prèstecs amb un… 286% d'interés!!!!… ara bé, potser s'arrime una mica i més d'un es menjarà els mocs. Els qui passem amb l'aire (i amb bici o seats panda) ho portarem una mica menys mal.
Jo vote per Argentina, mira tu

Gin ha dit...

I mentrestant, els 4 petromilionaris amb xalet a Ipanema es freguen les mans, perque per mantindre'ns en la societat de consum en la que estem, farem lo que siga.