27 de maig 2008

Mas de lo mismo



No se si us estareu preguntant que merdes estic fent. Que fa molt que no penge cap article es cosa sabuda, els arxius parlen sols, però ja us ho vaig dir.

Ara dedique el meu temps a fer fotos de les escapades que faig, cosa que podeu vore a la dreta del blog. Treballe com un cabró i me quede dormit a els 12 de la nit (hi han testimonis que ho corroboraran) i ni me baixe música ni res, això si, estic baixant-me el millor programa infantil mai emés a la televisió pública espanyola: La bola de cristal. Altra cosa serà quan el podré vore, si mes no, intentaré que el mire el meu nebot gran.

Si pense publicar com abans a la meua bitàcola? La veritat siga dita, ni idea. Igual faig una enquesta tu!

5 comentaris:

urbenportales ha dit...

Se queda torrat com una rata a partir de les 11 de la nit si no està dret, ho puc corroborar

Nat_diamonds ha dit...

He vist algunes de les fotos i estan molt xules!

T'has fet pro i tot, calité!

Anònim ha dit...

Un altre que deixe el món dels blogs? Desbandada general? i LPFO? Abandonaets mos teniu...

La bola de cristal? Vaig veure un "capítol" fa temps baixat d'Internet i això si que era un programa per deixar volar la imaginació. Quines coses. I jo que vaig créixer amb Xoni, Poti i Tiriti per una banda i per l'altra amb el Tomatic i el Petri.

Que tiene esta bola, que a todo el mundo le mola...

Anònim ha dit...

Tu tens un trauma en Xoni, Poti i Tiriti.

A mi Petri m'agradava molt.

Anònim ha dit...

Petri era una persona era una mescla entre una persona acomplexada per no ser Doraemon i una impressora portàtil.

A més, sempre portant ulleres. Descarat que es fotia algo. I no era tinta de color.