23 de maig 2007

La xusma futbol club..... santa Maradona priez pour nous


Me cague en els homes de poca paraula! Això deia ma mare quan fèiem qualsevol cosa contrària al que dèiem, i això mateix dic jo ara, ja que xarrant amb la companya passe de posar-me farruco i fer que els picolos envaïsquen ma casa i me porten al calabós. Aniré amb el cap caxo, això si, ja m'estan fen la samarreta, i si no volen eixa, doncs vaig a comprar-me una d'un jugador del Villareal CF, o FC, que a mi tan se me'n dona.

Si, un tio com jo lluint propaganda d'un esport al que li tinc tant d'amor com a l'acte al que vaig obligat, per què portar una samarreta de futbol? Molt senzill, hi ha un tipet, un tal Diego Forlan, que juga a l'equip del poble de les botixes planes (coneguts com taulells), el bon senyor s'ha tret la nacionalitat espanyola per tal de no ocupar plaça d'estranger, i casualitats de la vida li va tocar fer de vocal 1er... Jugava el diumenge contra el Valencia CF, o FC, per a mi és el mateix, i van intentar que el partit es jugara dissabte, aconseguit, i no contents amb això, van i han acceptat les al·legacions del club, per tant eixe tipo es lliura... en canvi jo a pringar. Democràcia? Iguals davant les lleis? Aneu a cagar, ja odiava el futbol i la vostra democràcia, però açò és l'hòstia, no teniu vergonya ni la coneixeu, manà de fillsdeputes.

Si no voleu que lluïsca la samarreta amb el logo pintat a mà "Es triste pedir, pero mas triste es votar" portaré la de Forlan, un que se'n riu a la vostra cara del vostre sistema i l'adoreu cada cap de setmana al camp de joc.

Ara ja no vaig a Barcelona a jugar a la Wii, ni cantaré eixa cançoneta dels iaios, ara la que posa el títol a l'entrada, dels Mano negra: "Futbol, futbol, futbol, la xusma futbol club, santa Maradona priez pour nous..." Això mes la visita de la gent de la meua penya, ja que 3 de nosaltres som presidents, un a la presó, altre al poli i jo a Cervantes, els molt cabrons faran tourné pels col·legis amb la brusa de la penya, només espere que em porten orxata, seria un detall. Ja us contaré les impressions d'un "Presidente por accidente" i no parle de la peli eixa llanternera

13 comentaris:

Paranys_R_Us ha dit...

Flipant, al Forlán eixe resulta que no el posen a una mesa electoral perquè atenció: "No li ho han pogut notificar" A mi m'han vingut a buscar a la fàbrica i al tipo eixe, estrella mediàtica de la contornada no l'han pogut buscar al seu lloc de treball. El secretari de l'ajuntafem se'n feia creus, flipava, veient com a mi m'ho denegaven, estan tot exposat de forma correcta i eixe se n'eixia de "rositas" i després es queixen de l'abstencionisme...

urbenportales ha dit...

demà a la nit , birra al rubens i pintarem la samarreta. Porta'n una de blanca i ja ens buscarem la vida amb la pintura... o li demanes a la teua cunyada. Mal que jo tinc un potet i no cal massa filigrana.
Rebràs una visita amb volldamms, no patisques.

Nat_diamonds ha dit...

Què fort me pareix! Ara s'ha de saber quan han amollat els del Vila-real (villarreal) pa pagar la bula que eximix al Forlan eixe.
Ja contaràs que fas el diumenge. Igual aumenta l'abstencionisme al teu col·legi electoral si te veuen la samarreta.

Ànim!

Gin ha dit...

Ah el totpoderòs futbol!

Es una injusticia, pero si vols que et siga sincera, no em sorprén el més mínim... Es com intentar exigirli algo a un déu de l'Olimp.

Ficat la camiseta ficat. Almenys et sentiras minimament realitzat...

Sempre hi hauran classes en aquest mon. Pssssss.

urbenportales ha dit...

He rellegit la notícia del teu link...

BAM: "Sería fuerte no estar jugando a la Wii mientras estoy metiendo papeletas"

BAM, farrero nulense de "la plana alcoholic crew", podría perderse la farra que su equipo celebrará el día 26 si se confirma oficialmente que será presidente de una mesa electoral en Nules city para las elecciones autonómicas y municipales de ese día.

El mayor consumidor de vollamms de la tropa esta censado en dicha aldea y si su designación como preisdente se confirma y la farra con Wii se celebra en Barcelona el día 26, no podría participar en el evento.

Todo quedaría pendiente del juez
BAM ya prepara las alegaciones que presentará en el caso de que se confirme la designación con la intención de evitar que el prestigioso bebedor de doble malta acuda a la mesa electoral.

Este tipo de alegaciones tan sólo se aceptan cuando se justifican por causas de fuerza mayor, como muerte o enfermedad, por lo que todo dependerá finalmente de la decisión del juez.

BAM, muy molesto:
El farrero nulense se mostró muy molesto por la filtración a los medios de comunicación de su designación como presidente en las elecciones autonómicas y municipales del próximo día 27, ya que aseguró que todavía no ha recibido una notificación oficial. "Si es algo tan importante como dicen que es y tan formal, no entiendo como se ha enterado todo el pueblo, creo que estas cosas deben manejarse de otra manera. Ahora se esta demostrando que como soy quien soy se ha filtrado, ha salido en el Noulas cuando todavía no hay una notificación oficial y creo que eso esta bastante mal", agregó.

"Por ahora no pienso en nada, aunque la verdad que sería fuerte que mis compañeros estuvieran de farra en Barna y yo metiendo papeletas y escuchando como me llaman por el móvil para reirse de mi desgracia. Obviamente que me molesta poder perderme esta farra porque es muy importante, habrá que ver las alegaciones que presenta la plataforma de alcohólicos voldamistas y si prosperan", concluyó.

Anònim ha dit...

S'ha de ser completament gilipolles, però he comprat la samarreta, sabeu quan costa?

70€!

Només hem pagaran 53'34€, la broma m'eixirà cara, però i el que em riuré... Des de Maó ja m'han pegat el puro aixina que estalvieu-vos de donar-me'n un altre.

Odie el futbol, açò encara em farà odiar-lo mes, i no se quantes voltes m'hauré de posar eixa samarreta per tal d'amortitzar-la, li caldran uns retocs, (cosa teua Rubén) enlloc de propaganda de l'aeroport Aerotuerto, per c9 caldrà rematar amb xupla'm un ou i on està el puma, posar una vaca

urbenportales ha dit...

Dili a Puri que se calle home, i conta-li el que parlàrem l'altre dia: si Lamborghini va comprar un ferrari per millorar-lo, tu ho has fet pel mateix motiu, aixina que no patisques... serà una molt bona performance.
Ara bé, sàpigues que et va foto.
Jo també incumpliré la meua paraula i aniré a votar, ja que el candidat del PSOE (coleguilla) m'ha promés una birra si vaig (promeses, promeses)... anar a votar si... ara bé, votar ja vorem... juas juas juas... que es prepare Tarson que anem a fer un recorregut electoral per a fer un poc de riure.

Nat_diamonds ha dit...

Berna, enlloc d'un puma posa un rateret. Mataria per voreu.

Askerrit vendido! qualsevol cosa per una volldamm!

Hui m'han felicitat per haver fet unes molt bones pràctiques d'anatomia, xa. Estic tota pagà!

Bona nit, perles.

Anònim ha dit...

S'acceptaran elements putrefactes dins del sobre color sepia, no?

Quin cap de setmana més pudent, senyor !!! Boda i eleccions...

Anònim ha dit...

Estic pensant en posar-me guants de làtex per tal de no contagiar-me de la seua democràcia, i de no donar la ma a cap persona que no em vinga en gana...

Vota! Rota! Pota! (Guillermina) Mota! Bota!.... I a la fi diré: "An de güiner is!", o "an de Oscar gous tu" I els del partit guanyador faran sonar pels altaveus del parvulari We're the champions dels Queen i tots ploraran d'emoció.

Que bonic, que trist!

Anònim ha dit...

¡ME CAGÚEN LA HOSTIA PUTA!
¿POR QUÉ HOSTIAS NO HACE UNA VERSIÓN DE SU BLOG EN ESPAÑOL (si quiere digamos en castellano)?
YO SOY SEMI-VASCO: ¿QUIERE QUE MI PUTO BLOG LO PONGA EN VASCUENCE?
¡JODER!
¡ESKERRIKASKO! (GRACIAS)

urbenportales ha dit...

Hombre, alvarez rabo por aquí!...
Sr. presidente, sr. presidente... el SI(nn Feinn) ha arrasat a nules eh???....

Cal dir que no vaig anar a votar, vam estimar més fer-nos unes orxatetes a cal charlie.

Raquel es presentava pel PSD, i no és un arxiu de capes del photoshop, no... sino un partit socialdemòcrata creat -com no- pel PP... passa que tots els qui van a eixe partit es creuen que han inventat l'aigua calenta.

Coses apart, abstenció altíssima, deurien fer alguna lectura, però a ningún periòdic ho comenten, només està la dada (dar noticias que no favorecen al sistema no mola, amigos).

Yuju!!

david ha dit...

Sr. ex president, una coseta...

Lleva'm el títol de defenestrat del meu blog. L'he tornat a posar en marxa. los blogs son para el verano