08 de maig 2007

A d'abstenció. A d'ànim. A de "a fer la ma"


Mirant l'indymedia he trobat una noticia prou interessant i l'enllaç m'ha portat a aquesta bitàcola pro-abstencionista.

Quan apleguen les eleccions sempre és el mateix, se'ns acusa a la gent abstencionista activa de fer guanyar a uns i fer perdre als altres. Sempre el mateix discurs, si jo no vote, no se'm pot contar, ergo, no afavorisc a cap. Una cosa tan simple no els entra dins del cap. Amb l'escusa de fer fora el PP ens volen obligar a votar, que potser no se'n recorden de qui ha fet la presó del Maestrat? Qui va fer les reformes laborals que van promoure els contractes d'aprenentatge? No hi ha cap partit que estiga net. Les persones poden ser justes, però com que el que importa es el partit si en un moment escau se'l suïcida amb qualsevol excusa, un rumor, un marro xicotet per a donar exemple... el que importa es vaixell, si s'ha de cremar la tripulació es fa, encara que el rumb inicial no siga el final, tot es bo per tal de conservar el vaixell, sempre hi hauran pirates disposats a pujar a un preu raonable, total es gira cap a un port nou i es torna llogar tripulació nova.

Passen els dies i no m'aplega noticia sobre el meu nomenament de president de taula, el que em fa pensar que es de conya, ja que en principi, la cadena del rumor comença en qui va d'alcaldable pel PSOE, que és de la meua penya, i crec que està a la junta electoral local, i ell sap de les meues idees polítiques, també la meua veïna, que està dins el PP i sap que tots els mesos m'aplega el tierra y libertad a casa. Aixina que Rubén, no cal que m'acompanyes tot cego a la taula, perquè no caldrà, en que em deixes a casa me sobra... juasjuasjuas

La que si que ho te un poc xungo es la meua germana Empar, torna a ser a Andorra, i tenia pensat igual baixar a votar, el que passa es que no sap on està empadronada, si al poble o a Ciutadella, amb la qual cosa no pot fer fora al Camps, Fabra i demés... jo no se ni on he de votar des que em vaig posar a viure ací i ella no sap si pot. D'altra banda la meua germana major s'ha entrevistat amb tota aquesta gentola que es presenta a la ciutat de València, ja que com a part activa de Russafa volen saber com respiren eixa gent del barri on ella viu.

No ho dubtes, tots li tenen por, per alguna raó serà. Expressa't sense por, envia'ls a cagar i recorda que les últimes municipals va guanyar l'abstenció, i el primer que van dir tots eixos mentiders per la tele era: qui guanya es la democràcia, JUASJUASJUAS

Mao ja ho deia, no era sabut ni res el xino opressor eixe ni ná: "Gatos rojos? Gatos negros? Lo que importa es que cacen ratones" i que conste que no estic escoltant res violent, si no als Ke no falte, ke rule, grupet reggae que vaig escoltar per primera vegada allà pel 95/96, es va separar en 2 i els he retrobat ara.

PS: La foto és original del PP galego, mes en concret de les seues nazinoves generacions... pa que veas como se lo montan!

13 comentaris:

urbenportales ha dit...

Del PP o no, no pense manifestar en aquest bloc el que li faria a eixa xica, doncs son malos tiempos para la lírica (toma rima).
Jo tampoc no recorde quan vaig anar a votar, de fet igual vaig i lis regale un quadre on expresse el que pense sobre la política i em pixe a la urna.
Aquesta setmana vas de nit? puta ronyosa?

Anònim ha dit...

Si, i acabe de rebre un SMS dels meus pares on se m'informa que tinc que passar per sa casa a per "papers electorals"...

Mira que els tinc dit que no signen res si va per a mi, però la por que els han inculcat al poder els fa que no pensen i signen i acatxen el cap davant un tipo uniformat.

Soc president de taula, iujuuuuu!

Vaig a fer la paperassa per a lliurar-me, i si no, lio gordo en un colegio electoral a Nules, ou yeah!

urbenportales ha dit...

Tindria jo 15 anys o menys i va venir a casa meua l'alcalde, un munipa i un altre representant de l'ajuntament amb un paper per a no recorde ben bé que era, que els urgia firmar-lo... estava sol a casa, i em deien "no, si no és important, home"... i els vaig dir "bé, si no és important ja vindreu quan estiguen els meus pares". Es van enfadar de l'òstia, i ma mare em va dir "és que ets responsable per a el que vols, redeu", però vaig fer bé pq era un rollo raro de finques...
Quan recorde com s'enfadaven encara em faig un tip de riure, i llavors vaig descobrir el que mola contrariar als poder fàctics.
Ara bé, això no lleva que just a tu, et tinguen que cridar per a ser jurat, i just a tu, per a ser president de taula... el sistema t'estima Bern, hauries de fer-te polític... (jo et votaria a canvi de voll-damms).

Paranys_R_Us ha dit...

Mare meua, de l'ajuntafem a la ciutat de la (IN)justícia a vore que merdes me diuen. Les 2 persones que son substitutes dubte molt que voluntàriament em vulguen rellevar en les meues funcions, a una la conec personalment, i acabada de parir, pues como que no!

Vaig a fer la paperassa i a cagar-me en tot, 53€ i 5 hores de permís al treball pagades a l'endemà Qui ho vol? Ho pose en venda a eBay? Xarrant amb el company [-TuMBa-] (si altra volta, és un bon amic) em diu que enguany els anarquistes triomfem a les "taules" electorals, ja que el company Armando de Saragossa també està a una, diu que com som els únics mig honrats que quedem per això ens tria l'estat.

Per cert, aquest cap de setmana no m'espereu... Si, vaig a vore la senyora que com que el cotxe no el te encara arreglat embarcarà dimecres, i aquest dissabte els amics li fan una festeta, a la qual estic convidat. Tres voltes ens hem dit adéu, estic dubtant que realment ens deixem de vore fins a la fi d'Agost.

Au, vaig a posar-me l'armadura i a pegar-me contra tot i contra tots, tot siga que me toque estar a la taula, caguen la pena negra.

urbenportales ha dit...

Ves, ves, caguen la puta, i per 53 euros te pots riure prou, pensa-ho. Però si et pots estalviar d'anar s'en anirem amb bici a la puta platja i voràs com mola, tots exercint el seu dret i tota la platja per a nosaltres.
Aquest cap de setmana crec que també passe de treure el cap pel món, m'abellís més pintarrejar quadres i desconnectar-me del món farrero una temporada.
Au, a follar com si s'acabés el món.

Anònim ha dit...

http://noticias.juridicas.com/base_datos/Admin/lo5-1985.t1.html#c6s12

Mira que tindre que llegir-me tot açò? Manà de fillsdeputa!

Anònim ha dit...

A LA JUNTA ELECTORAL DE LA ZONA DE CASTELLÓ
BAM, major d'edat, solter amb domicili a Nules, Carrer EXPOSA:
PRIMER: Que mitjançant aquest escrit interposa reclamació contra el meu nomenament com a president a una mesa electoral, mes en concret la del districte 2, secció 2, situada al parvulari del col·legi Cervantes, al carrer Ramon y Cajal,1.
SEGON: Que qui compareix continua essent persona llibertària per convicció de fa molts anys, i que per la mateixa no creu en un sistema de representació parlamentària. Que el sistema el qual es justifica amb el vot és un sistema d'exclusió, de corrupció i de violència cap a tota persona que pensa distint i actua segons eixes idees. La suposada separació de poders que se'ns vol vendre és una gran mentida, només cal vore ací a Castelló com el president de la diputació pot fer fora mitjançant trabes burocràtiques (disfressades a volta com a promoció interna de jutges) que els casos on està immers judicialment no siguen tot allò que pogueren ser d'eficients; en canvi podem vore la gelosia amb la que actua davant una gent com el col·lectiu “Salvem el desert”, una gent que defensant una ordre judicial que paralitzava unes obres per delicte ecològic està sent condemnada una i altra volta amb l'encoratjament del propi president de la diputació als jutges a ser durs amb la ciutadania que responsablement fa el treball que l'administració de l'estat deuria de fer. Si el poble fa valer les lleis, perquè des de el poder es castiga a les mateixes? No es això voluntat del poble? No es aquest l'esperit que diu que és la base de la democràcia? No deuria el governant entendre i regular el que el poble vol i no fer el just contrari del que es demana?
TERCER: Que tal i com cita el punt III del preàmbul de la ley orgánica régimen electoral general, i pose textualment: “Un sistema electoral en un Estado democrático debe garantizar, como elemento nuclear del mismo, la libre expresión de la soberanía popular y esta libertad genérica se rodea hoy día de otro conjunto de libertades, como la libertad de expresión, de información, de reunión, de asociación, etcétera. Por ello, el efecto inmediato de esta Ley no puede ser otro que el de reforzar las libertades antes descritas, impidiendo que aquellos obstáculos que puedan derivarse de la estructura de una sociedad, transciendan al momento máximo del ejercicio de la libertad política. “ La meu ideologia m'impedeix formar part de qualsevol acte relacionat amb les eleccions per les meues conviccions polítiques, motiu pel qual la meua inclusió resulta una un obstacle, una coacció i entra en frontal oposició al text citat.
QUARTA: Que tal i com ja vaig fer en altre procés de l'administració pública, m'incapacite psicol·lògicament per a exercir allò que l'estat vol obligar-me a fer, adjuntant el meu escrit i la resolució de la mateixa.
QUINTA: Que tinga per presentat en temps i forma el següent escrit i els fulls que l'acompanyen per tal de refusar-me com a president de taula electoral.

Nules a 10 de Maig del 2007


No me porteu tabac al talego que no fume

Anònim ha dit...

abueleett ME CAGO EN DEU JA THA TOCAT PRESIDIR UNA TAULA DE MENTIDES hahah!! que fills de puta..... avore opcions

1) menjar amb la boca oberta mentres posen els vots

2) fer cara de asko quan sapropen algun per les urnes

3) fer el numerete aquel de operacion truño amb el ruben hahahhahahaha


be... si damunt de toot t'escapes de la carcel et espere amb el ruben a carcelona ahuehuae

Anònim ha dit...

4) Cremar, com aquell que no vol ("ai, m'ha caigut un misto encés dins"), eixos papers que la gent tira dins de unes caixes.

5) Dir a tots els que tiren el paperet que ho penses contar com te done la gana, que a la pròxima es quede en casa que serà el mateix.

...

urbenportales ha dit...

Ostia... ara que has ficat lo de salvem el desert... si estàs immers a un judici o implicat pot ser una eximent per el tema de presidir taules... no?

Paranys_R_Us ha dit...

Per a no ser jurat popul·lar si, sempre i quan fora una sentència ferma acusatòria, estar en tràmits judicials no implica culpabilitat (Mira si no al tio Fabra...)
Gràcies a tots pels ànims, ara cal esperar que el jutge o jutgessa de la junta electoral consideren que tinc raó i accepten el meu refusament, 9 fulles entregades a les 20:00, amb numero d'entrada 467... Espere que me diguen que si i aixina poder anar a Barna a fer el turista de dia d'eleccions, que és millor que anar a votar

Paranys_R_Us ha dit...

Danilo cabró te podries identificar almenys, que pensava que era el pelao qui havia escrit, a mes a mes, tu pots votar en aquest país?

alguien ha dit...

psiii que no sinteren que estic bè asi eeh. i amb aquesta forma de escriure quin podrie ser? no mes un inmigrant catalanoparlant.