03 de maig 2007

El mon s'acaba xiquets...


JUASJUASJUASJUASJUAS, no se on anem a parar, 10 meu, han arrestat la Pantoja, la viuda de Eckspaña...

Des d'aquest humild blog demane que l'Asociación de Amigos del Toro Avispado puga dir la seua i ens alegre un poc mes aquesta vesprada plutjosa, on Don Fabrizzio visitarà aquesta nit la Vila del Pingüí per tal de presentar a Hard-core a la re-elecció com a alcalde de la dita vila; Sales, el bouero va 5t de la llista i a Nules els de ERPV no han pogut presentar candidatura per mancança de signatures, per tant ens quedem sense tripartit JUASJUASJUASJUAS.

Això i que m'han dit que soc, alerta amb el que va ara: President de taula electoral. JUASJUASJUASJUAS, no se si es que s'entrega certificat, i com que vaig torn de matí... o que com no estic mai en casa... el tema es que encara no tinc confirmació oficial, però com siga de veres i no accepten la meua renúncia ens anem a riure i molt, sense la signatura d'un president de taula no es pot obrir la taula i els vots no es poden contar JUASJUASJUAS.

2 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

joder la que t'ha caigut a sobre!

Jo efectuaré el vot per correu. Ejem, el vot?

urbenportales ha dit...

Juas juas juas, a tu et toca a tot, jurat, president de taula... ves home, ves, la nit anterior anem de farra i promet que empalmem i te faré companyia un rato agobiant els votants...