28 de gener 2008

C'est fini! o A fer la mà (To do the hand)


L'última fitxada, quina alegria! no més calculadores, no més cronometres, no més matinar a les 5 per a anar a treballar.

Només una cosa trobaré en falta, els companys que allà deixe, no a tots, però si a la majoria. Divendres passat vam fer una festa d'acomiadament, quatre gats, però tots amics de veres i un ambient cordial. La pròxima el festival de les grullas de Gallocanta. One more time!

Pot ser enguany si que és any nou, vida nova.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

wha happen rasta!!, les paraules del kuki t'han calat fons… i no parle del "mone, puta"

Anònim ha dit...

Per a celebrar que he acabat amb la puta fàbrica m'he fet un plat de pasta amb els espàrrecs i els rovellons que vaig collir ahir... regat amb una voll-damm of course!

Quina manera de patir!

Nat_diamonds ha dit...

Què tal pel terme munisipal d'Almassora?

Anònim ha dit...

Xè, enhorabona.
Per lo de les matinaes dic. Jo estic en una situació pareguda, per fi canvie de feina també. I tinc ganes d'acabar ací, ja ho crec !! Però tinc les ganes de començar a l'altre lloc a la punteta de la fava !!

Ja mos contarem company. Que vaja bé.

Anònim ha dit...

Este spam dels collons mai parlarà la nostra llengua, cagon deina.

Això d'alçar-se a les 5 del matí és un dels càstics més grans que se li pot fer a una persona, només superat per alçar-se a les 4 del matí.