16 de gener 2008

12 anys, 6 mesos i 18 dies

Sembla una condemna, i ho ha estat a última hora. Aquest serà el temps que hauré treballat a l'empresa de la qual ja no vull saber res. Ara me'n vaig al poble de la Nat, qui sap per quant de temps, el que si se és que vaig amb il·lusió.

Per si alguna volta ho heu d'utilitzar us deixe copia del que jo he presentat a l'empresa per tal de demanar una excedència, l'empresa està obligada a concedir-la, però millor fer-ho com toca.




I açò seria la contestació de l'empresa si és legal.


PS: Feu clic a la imatge per tal de veu-re-la en gran
PS2: Serà que encara me queda alguna cosa d'anarcosindicalista, en concret secretari de jurídica i acció sindical?
PS3: Si, posa que visc a La Vilavella, a ca Rubén per a ser mes concret i es que si vols agafar dies lliures, o tindre mes punts per a entrar a certa empresa de plaques solars, coses aixina es fan i no es discuteixen.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

puto vilavellero!

Nat_diamonds ha dit...

Bona sort i que vage molt bé per Almassora.

Realment pareix que sigau parella de fet tu i Rubén.

Paranys_R_Us ha dit...

Gràcies "paya"

Mentre no ens diguen Pimpinela, a mi me val com estem el Rubén i jo

urbenportales ha dit...

Doncs ara estic mirant jo d'entrar a currar a un altre lloc XD … desitgeu-me sort!!

Gin ha dit...

Molta sort!