04 de gener 2008

Que 35 anys no son res!

Això mateix, demà 5 de gener faig els 35, tinc ganes de ballar, botar, riure i que la festa no pare. Soc major per fer tot el que faig? Soc major per a viure? No tinc edat per a fer el que m'agrada? El dia que me canse de fer el que em done la gana i siga un Visentemanuel mes, deixaré de ser jo per a convertir-me en una ombra fosca i desdibuixada de mi mateix.

He de pagar una hipoteca, he de treballar com un cabró, he de tragar amb polítics i situacions que destrossen el meu cos i la meua ment, per a això si tinc edat? He de esperar la jubilació per fer moltes coses? He de ser gris només per la meua edat?

Pues va a ser que no!

El vídeo és d'un grillat que és fanatic dels sva-ters, i en ell es pot vore com el ball agermana JUASJUASJUAS, impagable el Boris Ieltsin, els catalans amb la sardana, el basc amb l'aurresku i els massai pegant bots tots a ritme sva...




PS: A vore si acabem els putos regals encara que siga després dels reis... que us ho mereixeu tots i totes

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Balla, riu i que'ls donen a tots per l'orto!

Felisitats!!

PD: Hem de deixar una copeta d'orujo i herba al balcó per a que mos deixeu els regals?

Anònim ha dit...

Felicitats!

Experiència, no s'acumulen anys, s'acumule experiència. Hi ha que parlar amb propietat.

Gin ha dit...

Felicitats home!

M'agrada particularment aquesta frase: "He de ser gris només per la meua edat?"

Tin color, és el millor que pots fer!

Paranys_R_Us ha dit...

Gràcies paios i paies.

svaman ha dit...

Ie, sóc el grillat fanàtic sva responsable del vídeo.

Que tens 35 anys? Estàs en la flor de la vida!!! Tu balla sva i deixa que la gent pense el que vulga.

Salut i sva!!!

Sara ha dit...

eis, ja sé que vaig molt tard... He trobat buscant per aquí que no volies anar a la mesa a les eleccions del maig del 2007. com ho vas solucionar? Hi vas haver d'anar o te'n vas salvar? Em trobo en el mateix cas que tu... M'agradaria saber com va acabar la teva història...!espero notícies!