01 de desembre 2006

Oye Jinks, gato bigotón!!! (Pixie & Dixie)


He fet un canvi de "look", no res si el compare amb d'altres anteriors, però la gent continua estranyant-se de la meua nova imatge. M'han dit de tot: Rey león, motorista, Zangief, Charles Bronson, Satan (el de Bola de drac)... i els que no m'hauran dit a la cara.

La idea me rondava ja feia un poc de temps, no es que estiguera fart de la meua imatge, però variar-la amb l'excusa d'un sopar era perfecte per a donar el pas. No se que passarà quan faja el pròxim canvi, que ja el tinc pensat tot siga dit, això si, aquest toca per a quan puge a Andorra a vore l'Empar, aixina ella en tindrà 2 de sorpreses, jejejeeje.

Portar bigoti de "Tachenko" me mola un punyao, cada volta m'agrada mes, i això que només el porte unes hores, però queda mes original que la "perilla" o barbó. Queda com de seguretat amb un mateix, ja que s'escapa a la norma, com si la resta de la meua imatge no fora ja de per si diferent com per a anar afegint coses encara mes desconcertants per a la "gent normal", sort que no em veuen les arracades de l'orella i el de la cella com que molts Visentemanuels el porten no és de "furtabolsos" i lladres d'eixos que abusen de les aueles.

Sort tinc també que el tatuatge no serà visible sino a l'estiu, i sempre que vulga ensenyar el genoll, sembla que m'estiga fent un macarra taleguero a la "vellea". En un any m'he foradat l'orella 4 voltes, i les que me queden, i per fi tinc decidit el lloc i el dibuix que vull lluir. Justament ara que ja no està de moda lluir piercings i tatoos... ja veus quina llàstima, sempre fora de lloc!!!

Per a vosaltres, que res me dol, us diré que mentre estic escrivint açò estic escoltant el disc "Ki sap meets València all stars" dels Ki sap
Si voleu us el descarregueu de bades, jo ja estic esperant que graven l'instrumental i espere tindre sort per a poder anar a la presentació, a vore si la fan al CSO Malas pulgas ja que la Pilona fou cremada per algun terrorista urbanístic (Rita algún dia pagaràs el mal que estàs fent)

Au ja contareu els vostres desvarios sobre els afegits del vostre cos i com us expresseu a través d'ell, sempre que us done la gana, clar. Jo quede a l'espera que el pelao em faça un truc per a començar la festa, que hui hi ha una gran punxada a L'illa, ni mes ni menys que Rubén, ex cantant del grandíssims Malarians!!!

Bon cap de setmana

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pinche cabrón !!!!
te faltó una cosa !
Solo te falta al sombrero i gritar ANDELEEEE !!!!

Viva Mexico Cabrones !!

(ens veiem company).

Anònim ha dit...

Ki Sap són els amos!

Estic a Almassora i sense internet a casa, faig us del de la biblioteca púbica, jeje.

Anònim ha dit...

Un bigote revolucionario es aquel que es incómodo para el poder. No puedo indicarte si tu bigote lo es o no. será cuestión de experimentar. De momento puedo decirte que ningún banquero tiene un bigote similar. Sin embargo, númerosos publicistas lo llevan, y todos sabemos ya para quien trabajan. En cualquier caso, y para despejar cualquier duda te diré que lo verdaderamente autentico es llevar el bigote que a uno le place, más allá de los convecionalismos, las modas y los roles.

¡¡Muerte a los bigotes alienantes!
¡¡Larga vida al bigotismo espontaneo!!
¡¡Abajo el bigote de stalin y cualquier bigote que anule la libre circulación del pensamiento!

Anònim ha dit...

Salutacions pudents!!!

acabe de vore la foto del bigotón! no te'l deixes molt llarg no siga que te diguen Jose María íñigo jejejejeje

ens veiem!!