29 de desembre 2006


Abans que acabe l'any faré una última entrada, que després no se quan la faré. Hi ha que curar-se en salut. No cobre per açò, no tinc ningun ad-sense ni res semblant, però crec que si el deixe mort després em costarà mes d'arrancar; soc l'últim de la saga en romandre obert, cadascú pels seus motius, però em sembla injust matar una cosa que ni m'ompli ni m'ofega. És una cosa que no se ni com ni perquè em plena tindre-la i donar-li quan em sembla un poc de vida. Sou poca gent la que li pega una ullada, i menys encara els/les que poseu comentaris. Tant me fa se que alguna gent esteu ahi i açò és el mitja d'estar en contacte, encara que siga només per a saber de mi i algunes de les paranoies que tinc. No totes les pose ací, és evident per a qui em coneix, i supose que lògic, ja que com vaig dir fa temps, exposar-ho seria d'egocèntrics avorrits i amb problemes de comunicació. Una xarradeta amb un cafè és mes lògic que una bitàcola, o aixina em sembla a mi, tanta era de la comunicació per a estar com a autistes l'un al costat de l'altre i sense dir ni mu.

A poques dies ja de perdre l'edat de Brian i afegir un dígit mes estic fet pols, l'edat no perdona, tinc fred als ronyons, no se si serà lumbàlgia, una infecció o que, el que si se es que no em fotrà el cap de setmana; el refredat queda en tos seca i uns pocs mocs... Si continue xarrant segur que em tanquen a l'asil, aixina que al meu favor he de dir que tinc els ànims pels nuvols, sobre tot pel que fa al roscó, o com merdes s'escriga (tortell encara que siga la normativa no m'agrada)

Si esperàveu una felicitació especial per a any nou, aneu a cagar a la via, qui dia passa any empeny, o això posava a un còmic de l'Asterix i l'Obelix.

2 comentaris:

Paranys_R_Us ha dit...

A la fi m'he decidit i he fet cap a l'hospital de la Plana a Vila Real a que em visitaren d'urgències. Després de visitar-me la metgessa m'ha diagnosticat una xicoteta lumbàlgia. Tocat els ous i arranca a córrer! Ara que estic de vacances, no puc fer esport per culpa del tatuatge resulta que l'esquena meua diu prou...

Nat_diamonds ha dit...

A cuidar-se toca!
Espere que te millores :-)