23 de novembre 2006

Retalls al pes


Vinc de vore BORAT, una peli molt divertida amb el brut de l'askerrit i el llanterner del Rivera, no us la puc contar l'heu d'anar a vore, fijo que els Visentemanuels no la van a vore!!! Brutal simplement brutal.

Ara anem per feina, que tinc açò molt abandonat ja que la pàgina mare ja torna a funcionar amb normalitat i el temps d'escriure articles se'l menja quasi per complet. Torna el fred, o no!, i ja tornem a moure'ns per la city propietat de Lubasa, la vídua de Gimeno i alguna que alta família pudenta. Ja rodem eixos carrers amb olor a pixat, impossible d'aparcar i amb locals que tanquen a les 3. Amb el Ricoamor xapat, el groc que ha canviat de gerència i d'estil, que no d'ambient, ara fa lleig entrar si ets hetero... on merdes està la tolerància? En fi, que cauen les fulles i cauen llocs per a anar de festa; encara que ben mirat per Castelló els arbres perden les fulles per pestes, no de natural, ni tarongers, ni pins, ni sureres son de fulla caduca, l'única fulla que cau és la de la pasta que amollem en cada consumició, ciutat africana amb "glamour" centreeuropeu...

Supose que d'ací res hi haurà un article a La Plana fa olor sobre les eleccions sindicals, el que estic vivint a la fàbrica no ho havia vist mai de la vida. Macarrisme de nivell preescolar, súpliques que no fa una beata a genollons en processó per tal de presentar una llista amb suficients candidats; m'he fartat de riurem de tots ells, uns per que s'han destapat com a "Padrinos" de 3ª regional, amenaçant qui s'havia presentat a la llista del nou sindicat (una escició dels OGT's) i els altres per ser uns "I want, but I can't" agafant a la seua llista gent que no porta ni 1 any al lloc del treball i que son uns autèntics Visentemanuels i amb menys personalitat que una veleta.

Certa gent mes veterana i amb el cul curtit en mes batalles laborals han posat el crit al cel i diuen d'impugnar les llistes dels macarres per coaccions a l'altra llista, on no estaven perquè no creien en eixe projecte; gent que no ha creat la secció sindical de COCO's perquè no pensaven que la cosa agafaria aspectes tan xungos. No se qui és mes innocent, si qui s'ha presentat pensant que seria fàcil o qui pensava que el fill de puta de l'alliberat no defendria el seu dret de NO TREBALLAR a costa de les hores sindicals, en 11 anys i mig que porte allí l'hauré vist unes 5 voltes, si parlem de trobar-lo al seu despatx de Vila-Real, bo a mi em va costar 6 viatges; m'haguera costat menys si l'haguera buscat al bar del meu poble, el molt subnormal encara es pensa que estic afiliat al seu sindicat, no sap ni que he estat en altre, ni molt menys sap que ja ni milite, ni cotitze a la Confederació. En fi, que una altra volta començarà la tonteria del "treballem per tu...!", "Junt farem mes força" o subnormalitats d'eixes dites per gent que ni s'ho creu ni sap que diu. Aquesta eròtica del poder és d'allò mes bizarra, tipets panxuts, malfeines i trepes que se venen per un partit de futbol, o per no anar a treballar un divendres nit. Com sempre a riure'm fent contrapropaganda i convencent que la gent no vote, tot un triomf si comparem mitjans.

Havia dit fa dues entrades que la següent potser tractaria d'un local de la festa de Castelló, i bo ara que tot està clar toca parlar; m'havien ofert punxar alguna nit, tant a La Lola, com a L'illa del tresor; convertir-me en "selektah" (1) per unes horetes. Doncs bé, em van enviar un SMS preguntant-me que quin nom volia utilitzar i quin estil anava a punxar, els conteste quedant-me un poc mosca pel tema dels cartells, jo no havia demanat res d'això!!! M'abellia punxar per als col·legues, no una cosa anunciada ni parafernalia d'eixa. No res que com que el divendres encara anava de nit ens plantem dissabte pels locals buscant a Vicent Bocaccio 70 per a xarrar i es desfà l'embolic. Eixe missatge no era per a mi, era per a un ex-membre de la banda The Cabrians !!!!!!!
Cartell fet, amb el nom que jo havia dit i sense que l'altra persona ho sapiguera, a sobre és la presentació del disc L'edat daurada de la distri Jamaican memories, casi ná, mans al cap i jo que bufe aliviat, la resta de la gent de la distri cagant-se amb el Vicent, ja xarraré jo personalment amb la gent de L'illa si vull punxar, juasjuasjaus. El que no m'acabe d'imaginar es com òsties es farà la presentació a La Lola, el local del Borja, conegut anteriorment com La gramola, local de reduidísimes dimensions per a la gent que no el conega. No se com acabarà la cosa, el que si se es que el divendres Tarson Turner, askerrit i jo mateix, anirem al Swan a Benimaclet a la 3ª festa SKA-YEYÉ, on ballarem cançons de Marisol, Raphael, Las 4 monedas i tot el que ens punxen la gent de la Safa powa/meteoska.

(1) Pose l'enllaç en anglès perquè tant en castellà com en català l'info de la wikipèdia és mínima, si no heu clicat a l'enllaç, símplement dir que selektah és com es pronuncia selector en jamaicà, i que això és el que ací en dirien un DJ

2 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

Ei que vaja bé el dia de la punxada! (açó sona ionqui-salxixero...)

Respecte els sindicalistes... uff! Sempe m'han donat la impressió que són, per lo general, els que menos treballen... i els que després se renten les mans.

Ballareu cançons de Massiel? O ballareu amb Massiel?

Salut!

Paranys_R_Us ha dit...

Això espere, i supose que serà per les vacances de nadal, i estigues tranquil·la que la Massiel no estarà amb nosaltres, al menys en persona, només en vinil o cd.

Els nostres pares no ho sabien, però ballaven ska i reggae de mans de gent com Massiel, Raphael, Camilo Sexto... fa por veritat?