20 de desembre 2006

Genollut, of course!




Ja el tinc, ja tinc el meu tatuatge, i fa un mal que te cagues, sobre tot ara, que estic mort de fred i no puc dirigir-me l'estufa, passe també de posar-me gel al genoll, sense que servisca de precedent he tirat ma de l'empresa assassina farmacoquímica. Una capsuleta d'ibuprofeno i a esperar que em faça efecte. La cosa vindrà demà quan m'alce a les 5 del matí i vaja cap a la fàbrica... pujar els esgraons del vestuari serà una prova de foc, però baixar-los... encara em tiraré per la barana. cóm tira el cabró, han estat 3 hores i mitja per tal de fer-me'l però ha quedat que te cagues, no ho creieu? (Val si, encara està sagnant i la càmera és la del mòbil, tot no es pot tindre)

Sobre el que va passar dissabte a La Vall d'Alba, ja us ho contaré en viu, Marujones, que sou totes unes marujones, tampoc cregau que us contaré molt, ja que com ja sabreu, gràcies putopelao, és que van vindre per mi sobre els 2 de la vesprada.

6 comentaris:

urbenportales ha dit...

Seguint el rollito arquitectònic, ara et queda ficar-te un contrafort a la cuixa

Nat_diamonds ha dit...

Està molt xulo com ja t'he dit, però deu fer un mal que te cagues. Jo també tinc elements "decoratius" als genolls, mal que mai ho mostraré en públic.
Salut!

Paranys_R_Us ha dit...

Prova superada, ara em cal aguantar 11 dies mes...

Van 3 ibuprofens i encara no m'he enganxat, ni veus coses estranyes, ni vas surant ni tens desdoblaments(quina merda de droga)... no se si fent una barreja amb alcohol funcionarà, però pel preu que te, ho deixaré estar, quasi millor m'enganxe al xarop de la tos o a la codeina...

Nat_diamonds ha dit...

Ei, no mescles ibuprofeno amb alcohol!!! Mai mai mai, t'ho dic jo que cada mes me'n prenc unes quantes dosis i si alguna vegada he begut (aigueta, aigueta ¬¬) ha estat fatal el resultat (bueno, alguna vegada ha estat bé ;-)).

Codeíiina, que ica!

Anònim ha dit...

què és el que t'has fet?

Paranys_R_Us ha dit...

El que m'he fet al genoll, és el rosetó (la part dels vidres es diu vitrall) que hi ha a una de les parets laterals d'una església de Ciutadella l'illa de Menorca, supose que al ser una forma geomètrica bastant senzilla estarà a d'altres, jo la vaig vore allí, la vaig fotografiar i l'han intentat plasmar al meu genoll. L'altra cosa que m'he fet és ibuprofé, un medicament antiinflamatori, encara que supose que no seria açò el que mes t'interessava