28 de juliol 2008

Tinc un llit de matrimoniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


I dorm sol. Però no és el cas.

Aquest cap de setmana ens hem ajuntat el 85% de La Plana fa Olor, ni s'ha obert el cel ni la terra s'ha enfonsat. En cap moment s'ha dit de reobrir la pàgina, ha estat una reunió informal, aixina que no us feu esperances, millor recordada amb enyorança que una cosa mal feta i venuda.

Per a compensar-ho ja teniu els destarifos de cadascú de nosaltres, avisar això si ,que m'han xapat el fotolog, cosa que m'importa ben poc, ja vaig dir que passava d'ell. Millor poc i bo, que molt i roin, o això diuen. Ara queda per provar que açò és del poc i bo, que ja us he dit mil voltes, que les bitàcoles son egos unflats.

Queda esperar a vore que ens portarà l'aplec dels Ports, mare meua! No feu maldats que després tot se sap, i si trobeu l'Aurelio, mateu-lo per favor!

El pròxim article us promet que tindrà tufo de LPFO, que jo també tinc ganes de riure, que els meus companys estan fent-ne de bons últimament i me pica bastant.



5 comentaris:

Anònim ha dit...

that doesn't happen everyday. wish you all the best.

gargamel ha dit...

Per què t'han xapat el fotolog? què has penjat?

Aplec! Aplec! Aplec!

Anònim ha dit...

Per penjar coses xungues segur que no, de fet supose que és per no penjar res de res.

urbenportales ha dit...

cagat, que no vens a l'aplec i marxes a menorque!!

Anònim ha dit...

ja ho diu la dita, tiran mas dos tetas que una manada de nacionalistas