13 de juliol 2008

Va de bó senyors!



Si ja ho deia Kaczynski, però ningú no li feia cas. Clar, i es que als terroristes ningú no els fa cas. Hi ha crisi? No què va! El que hi ha és recessió... Tal i cóm la faula de Samaniego, discutint estaven les dues llebres que si galgo, que si podenc eivissenc, quan els gossos les van caçar.

Diuen que a Castelló la crisi serà menys forta, ja que ens dediquem a l'exportació. Si, val, i abans de la crisi no ens dedicàvem a l'exportació? Llavors, si ja exportàvem, per què tenim crisi? Açò és el Castelló de la plena ocupació que tant es vanagloriaven els polítics, açò és el Castelló on les taulelleres tancaran per vacances i no tornaran a obrir, no per crisi, si no per deslocalització, que fabricar a la Xina o al Marroc és el que pega, sense sindicats ni normes mediambientals, encara que aquestes últimes se les passen pel forro del rodapeu.

Quant de temps tardarem en vore pegats als vidres de BMW's, Audi's, Mercedes, i tants cotxes "SE VENDE", si pegueu una volta per la mar, veureu molts balcons amb el mateix cartell, símptoma de que alguna cosa va mal?.

Si la crisi immobiliària es veu amb aquestos cartells, l'automobilística haurà de vueres igual, o no? Les immobiliàries estan regalant viatges, rebaixant preus i fent malabars per tal de vendre, els cotxes 3/4 del mateix.

Les empreses que tanquen que faran? ERE's amb discomòbil? Happy hour als acomiadaments? Regalar un cotxe i/o un pis per cada acomiadament indegut? Tots a l'atur i a riure de la crisi, que l'alegria no ens la poden treure, i si no treballem nosaltres, qui ho farà? Els romanesos marxen al seu país, els subsaharians no son "problema" i els magrebins continuen fent la mateixa feina de merda, els comandaments intermitjos no es volen embrutar les mans, aixina que poc de temps duraríem a l'atur. No tindrem eixa sort i ens tocarà treballar, què us aposteu?

5 comentaris:

Gin ha dit...

No coneixia a aquest tal Kaczynski, ja li he pegat una visual a la wikipèdia. :)

En quant a la definició de "ser terrorista", sempre m'ha paregut laxa: no em pareix més terrorista el que coloca bombes en universitats que els bigotuts que s'embarquen amb cowboys i gentlemans en una guerra il·legal on es van a ficar bombetes. I com així, desenes de dirigents que considerem civilitzats i centenars de dirigents que a priori pareixen menys civilitzats que els occidentals.

Ea!

Gin ha dit...

I se m'oblidava: Molt bona la paràbola. M'ha agradat.

urbenportales ha dit...

Crisi… crisi… anem per parts.
Quan els meus amics entaulellats cobràven 1500 euros fent hores, es rèien de mi, que fèia el que m'agradava i en cobrava sobre els 500 (començar a treballar en publicitat és el que té).

Temps després, en guanyàven 1800 i es seguien reient de mi, que (per fi) en cobrava… 600!!

Va haver un moment que em vaig estabilitzar als 1000 (el pas per porcelanosa no el conte, eren 1500 per 55-60 hores) i ahí m'he quedat.

Ara els qui vivien al ritme de 1500-1800 es veuen obligats a viure al mateix ritme que jo i se les veuen putes, putes, putes.

Jo segueixo igual, sense luxes asiàtics, però feliç i amb el guitar-hero… es pot demanar més?

Paranys_R_Us ha dit...

gràcies xicona pels ànim, vaig escriure açò sense tindre clar com enfocar-ho, mira per on alguna persona creu que és de profit, almenys ja coneixes l'unabomber; no et farà millor ni pitjor, però sabràs mes, potser algun dia apareix al trivial :P

salutacions des de múrSia, que #*@!!! eres!

quin secarral i quina pudor fa el Segura encara que ploga

Anònim ha dit...

xè que els Mando Diao li van fer una cançó: "Killer Kaczynsi", però com son uns modernets no li feu cas...


al final acabem tots ofegats fent felacions