31 de març 2008

Cuento de Navidad


Per pasqua tot el món viatja, o això se suposa. Ja vam dir fa un temps i en altra pàgina cóm i on anava el VisenteManuel. Jo de les 3 possibilitats que tenia vaig agafar la de tornar a l'illa de Menorca. Veure la meua ex companya, gaudir de l'illa i xarrar de passat, present i futur.

Al senyor Scrooge se li van aparèixer 3 fantasmes, a mi cap ni un, però no per això no li he pegat voltes al tema.

Passat. Cóm ens vam conèixer, que va passar pels nostres caps i riure un poc de tot. Melangia i bons records.

Present. Conèixer a mes amics i amigues seus i saber del seu nou treball. Parlar de mi, dels meus amics i del meu nou treball.

Futur. Ara és on va el quid de la qüestió, deixem de coincidir i és on veig els problemes. Veu el seu nou treball com a cosa de 2 anys, després no sap. Que faig jo vendre la meua casa? Intentar comprar una casa a Menorca? Impossible, els preus no son els mateixos, i les condicions de la nova hipoteca no les vull imaginar, tenint quasi mitja hipoteca pagada és de bojos. Ella a l'illa i jo a península és una despesa que ningú dels dos es pot permetre, ni econòmica ni mentalment.
Es ben cert que tots busquem arrelar-nos, i pel que pareix, jo al estar hipotecat tinc les arrels clavades ben fondes i ella sembla una rosa de Jericó volant d'ací cap allà .

La Plana fa olor, però és el meu país; el món sencer és un lloc genial per a viure, ara bé, ara mateix utilitzant només el cervell no puc alçar el vol mes que ací; el cor després del que va passar no té tant de pes, aixina que la partida sembla acabada i amb resultat favorable per a ningú.

El missatge del conte és ben fàcil, tal i com diu als pals dels gelats amb premi, "siga jugando"


PS: La foto la vaig fer a Ciutadella, és el conegut carrer de "ses voltes", el que passa és que mai l'havia vist aixina, completament buit, sense gent ni mercaderies pels arcs (voltes).

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

urbenportales ha dit...

guhn i celular t'han aconsellat molt bé sobre el que fer, mirar ahí i comprar un mòbil nou portugués.

Anònim ha dit...

De 5 comentaris, 4 son d'SPAM