30 d’octubre 2007

Stay tuned for more information


Altra volta he anat al Penyagolosa, altra volta hem fet el burro i altra volta m'ho he passat de conya. La muntanya continua sent màgica, on si no pots trobar un grup excursionista format per gent de tot el món, un punk colombià i una pija que es mira 20 voltes abans d'eixir de casa, per si va ben combinada? Posa-li una lluna quasi plena, una nit sense núvols i un fred brutal, ideal per a estar prop del foc, xarrar i dormir a l'habitació junt a 6 persones mes i que l'única que ronca ets tu...

Dels ventiladors a la fi res de res, ells s'ho perden, ara estic mirant altres coses, i el gerent m'ha vingut a preguntar si me n'anava, ja vorem que m'ofereix esta nit.

Ni nit de jalogüin ni merdes, que treballe, això si, dijous si la gent s'anima a les tasques, divendres a la Lola i dissabte a la Japan al concert, ho lamente Paco i Torio, no podré ser a Valladolid, m'abellia però és impossible, l'altra serà, disculpa'm Sara, però queda any per a fer visita, que enguany no toca anar a Andorra... toca anar a Granada, jejeje, mil gràcies Empar.

PS: Per cert, m'he embolicat en altre sarao, a vore com eixirà la cosa.


2 comentaris:

Estrellita Mutante ha dit...

Paso a saludar y a enseñarte esto:
www.castelloambsoroll.blogspot.com

Anònim ha dit...

Xè company, llàstima lo dels ventilaors.
Jo tampoc he anat a Valladolid, que no tinc pont i és una pallissa de km pa estar només un dia.

A vore si ens veiem pronte i saldem els creuaments de voll-damms degudes i per deure (o per beure) i ens pillem una carxofa bona :)

Salut.