14 d’octubre 2007

Miedo y asco en el Penyagolosa


S'han acabat les festes, però de descansar res de res, la setmana que m'espera és d'allò mes apretada i stressant, no se quan podré agafar-me un descans ni si a aquest ritme el meu cos no petarà, espere que una volta passe les coses se tranquil·litzen.

Dilluns no toca res en especial, el dimarts tinc la segona entrevista de treball a l'empresa dels ventiladors, el dimecres matí papers a La Vilavella i prompte a dormir, perquè dijous és el dia que m'he de presentar a declarar al judici a València que es fa contra Jordi i Sergio i dos mes pel tema de les destrosses de la mani dels subnormals d'Estonia2000 a Russafa de fa 5 anys, i allà estarà el cojo i tota la seua troupe... no els tinc molta por dins dels jutjats, i com que no seré fora a la concentració de suport poques fotos me faran els nazis, ara bé, soc testimoni, i el meu nom figurarà a l'expedient, al qual eixos malparits tenen accés, per sort o per desgràcia estan retrocedint com a força política, i es que ser d'extrema dreta i ser cap visible dels puticlubs no és molt bona combinació. Ara tota la gent s'apunta a d'altres partits, de ene, per exemple. En fi, que divendres a les 10 quan acabe de treballar faré plof, o pel contrari, si em diuen que m'agafen als ventiladors rebentarà tot com a una mascletà! A les arandeles no els pense donar els 15 dies, que els follen!

A sobre la Puri ara no va a la Xina... ja vorem que fem. Moltes coses, decisions preses i d'altres pendents a l'espera de que altres moguen fitxa. La seta que em vaig menjar a la muntanya no em va afectar el cervell, només vaig tindre efectes físics, aixina que no vaig poder tindre punts de vista distints dins del meu cervell, a l'altra serà.

PS: Blog i youtube, calen myspace, fotolog, flickr i mes coses d'estes? La gent te temps per a omplir el seu mon virtual i viure al real? Ho dic perquè he descobert el fotolog de molta gent, els myspace d'altra, sembla que el blog ja no tira i La Plana fa olor atura tota activitat prevista per la sentència de la innombrable contra alasbarricadas.org , com sempre farem el que podrem. Està templao el Ribera, tat?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

La veritat és que gràcies al fava de ramonet i sus huestes açò se sembla cada volta més a un futur xungo rollo 1984 o V de Vendetta... però n'hi ha que dir que amb els blocs no s'atreveixen. A vore quant dura.

Ànim el dijous, tio...

urbenportales ha dit...

I si fem un fotolog pudent? (ens hauriem de turnar per a publicar, que no semos ricos), però arriba a molta penya… ho fluïrem.

Ara per ara n'hi ha de molta gent que conta els amics mirant els contactes que té al fotobloc, si fos aixì jo no en tinc casi cap, muahahahahaha!!

Nat_diamonds ha dit...

En el fotoló acabes ràpid: és penjar una foto i au. Jo ara vaig fins al esfinter externo de coses de la uni i no me dona mai temps a parar un poc i recapitular-ho tot fent una entrada al blog. No és per manca de idees, sino de temps per estructurar-les.

El problema del fotoló és que el públic és una miqueta... ja sas... que no... que li falta... Sempre molarán más trillones els bloggers i foreros. Opinió meua.

PS: si t'has d'apuntar a alguna secta d'estes, tria el LastFM, és una pasada!