28 de març 2007

Qué puedo hacer? MATAR! Qué puedo hacer? MATAR!




Sip, aixina de contundent, tal i com cantaven els Decibelios, mític grup de l'escena skin a Barcelona.

Acaba d'aplegar-me un SMS dient-me que els companys de la Plataforma Salvem el desert han estat condemnats amb una multa per delictes de coacció, pa cagar-se i no torcar-se. Mentres tant la carretera continua parada, però aquest colp no ens l'esperàvem, ja vorem si puc anar a l'assemblea que es farà demà a les 8 de la vesprada, ja que vaig torn de nit, merda, merda i mes merda. Espere que aixina i tot siga una multa simbòlica perquè si no es per a fer una barbaritat, no es que confiara en el sistema judicial i els seus gossos, però joer, semblava tot tan fàcil, ja vorem si es recorre o que fem. Acabe d'avisar a l'Emili, que com encara està a Barcelona supose que no sabrà res, d'ací no res torna a viure a Castelló, però no crec que li agrade aquesta benvinguda.

Menys mal que sempre trobe coses per a riure, i vore al subnormal de l'Azagra fent vinyetes per a l'Americas Fuck ha estat un raig d'aire fresc. El "gran?" dibuixant de còmics revolucionaris fent dibuixets per als rics de merda... Encara recorde quan el banejàvem dels xats on estàvem... quin fart de riure, ara mireu-lo en la seua pose de rodaor, si sembla el pare del Willow, només li cal la casaca verda i la gorra del "cuerpo". Què com merdes he trobat al tipejo aquest? De rebot, que jo estava revisant el bloc del per a mi genial Alvarez Rabo, i llegint un dels comentaries he investigat un que comentàva, ja se sap, estirant del fil es desfà la "madeja", també es perden moltes hores, i si no que li ho pregunten al Torio, que diu que la Internet deuria de tancar-se per a ordenar-la, i després posar-li un horari, que si no et quedes fins les tantes mirant i mirant.

Una cosa també agradable es que no m'he de preocupar pel Viñarock de Benicàssim. No, no tinc l'entrada, ja que estava esperant a vore com es repartien les bandes, per pensar-me si anava cap dia i no cal; el dia que a mi m'interessava resulta que és el divendres, quan va Ben-Jaminn, amb tant bona sort que vaig torn de nit, i no només això, la meua cosina de Sueca se casa dissabte... festa caxondeo i molt, però molt d'alcohol. Allà que estarem tots els cosins i cosines, abusant dels nostres pares, que ara ja no poden fer res per a defendre's, haver pensat abans que podíem créixer i fer-nos forts, al mateix temps que vosaltres us faríeu majors i dèbils HAHAHAHAHAHA

No aniré ni diumenge, i mira que s'havien caigut del cartell (menys mal) Los mojinos i entraven per ells Los delinquentes, però res, que estaré fet pols, supose i no me fa anar a vore perroflautas ni el cacau de la general 340 amb totes les tanques per a accedir al recinte dels concerts.

El cap de setmana serà per a pensar on merdes toca anar a pasqua, que sembla que el que farem serà menjar la mona a un motor... Ni Monfragüe caminant, ni la Serra d'Irta amb bici (ni el pelao ni el Rubén tenen bici), ni fer snow a Javalambre. Acampada punky no m'abellix ni al Penyagolosa ni a cap lloc i la senyora estarà de feina fins a dalt que l'alberg estarà obert i només lliura aquest cap de setmana i ve a vore'm.

PS: Paco, utilitza un navegador com toca (res de modo texte i avant) i mira al patet de dalt a la dreta, que t'ha de dir alguna cosa...

3 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

Al final has caigut i també t'estàs tunnejant el blog! Què si un botonet per aci, un aneguet a punt de caure per allà...
Pàsqua=relaxxxxx

urbenportales ha dit...

Ei, que el javi ja m'ha dit que ja estic per a fer snow, genollera d'skate mediante i si el temps no ens ho impideix!!! yujuuuuuu, estic més pagat que un xiquet vegetarià en una ristra de botifarres de burgos.

Per cert, anit vaig anar a vore 300 al cinema per vore si les vol-dams em van fer més crític i no... em vaig riure prou i tinc en ment un projecte que pot ser brutal.

Anònim ha dit...

Xè, caguendeu i els jutges i el tort "ulldepèsol" i la mare que els va parir !!

Hauriem de canviar el patito per algo semblant a "por cada post mato a un (pepero|blavero|constructor|jasabeudequiparle)", el que passa que pot ser ens acusarien d'apologia del terrorisme o algo aixina ... que són molt puntillosos jejejejeje.

Res, com NAT, veig que t'has tunejat el blog, encara se t'apegarà algo dels VisenteManuels jajajaja.

Vinga, ens veiem al poble. It's carajillo's time !!!!!

Salut.