20 de març 2007

Mind the gap? Mind the butxaca!




He tornat viu de la incursió a les terres de la pérfida albión. No vaig tindre cap problema per a adaptar-me a mirar a l'altre costat del carrer, enlloc del seu lloc natural, mira que son torts aquests anglesos! El meu cosí m'ha dit que miraria les estadístiques de quants guiris son atropellats per aquesta cosa de conduir per l'altre costat.

He caminat com un nyu a la migració de la sabana, i he vist moltes coses, però una ciutat de mes de 10 milions d'habitants és gran, molt gran, potser massa, però paga la pena. He fet tot el que se suposa que ha de fer un turista a Londres, metro a tutiplen, bus de 2 pisos, no vaig poder pillar cap dels vells, taxi del vells, perquè no teníem ni idea d'on merdes estàvem i cap no ens sabia dir per on anar, be perquè anàvem molt bufats, no tenien ni idea d'on estaven perquè també eren turistes o ves a saber. Perquè gentola, ens vam colar a una festa típica anglo, com vam entrar és molt llarg d'explicar, només dir que l'amfitrió era un asiàtic que li sobrava la pasta, La casa no estava enmoquetada, sinó amb parquet, la música era cosa d'un portàtil, i al costat per a reforç un altre portàtil, però de Mac, 14" i titani, per a passar-li música un ipod, a la pared, per on sonava la música una tele de plasma de nosequantes polsades i a l'entrada una prestatgeria amb fotos de la seua família... Paquis, hindus, noruegues, espanyolets, txeques, italians, cadascú d'una mare i tots excepte nosaltres portant alcohol, tampoc en varem beure mes que 2 fosters de mig litre entre 3, però els preus de l'alcohol son carisims allà, al super Tesco=Mercarronya si fa no fa, un pot de mig litre unes 4 Lliures, que venen a ser uns 6 €.
En fi, que he fet de guiri, he comprat algunes coses friquis a Candem, he xorat un mug del Starbugs i m'he fet una burrada de fotos, que encara no puc vore perquè el tema foto era cosa del meu cosí, genial com a Cicerone, tant ell com la seua novia.

De record també m'he portat varies targetes d'eixes que pengen a les cabines d'anuncis de sexe, una que estava al vidre d'un cotxe anunciant sexe a tutiplen i alcohol per un tub a Eivissa, les raons que dona el British museum per tal de no tornar el que ha espoliat a altres llocs, un tríptic contra els grans magatzems Harrod's pel tema dels abrics de pell, això mes la revista que et donen a l'avió de Ryanair i després te la demanen.

Això mes la pràctica oral del meu anglès, que ha estat quasi totes les voltes amb gent no anglesa... que és el que te ajuntar-te amb italians i altres espècimens mes escandalosos i agradables que els freds anglesos.

Queda dir que la meua primera impressió d'Anglaterra és que son violents, de fet només pujar al bus em van fotre un hòstia a la cara un tipo, (el bus va moure i es va llençar contra mi al perdre l'equilibri perquè encara estava dret al mig del passadís) em va demanar disculpes i em va dir "Wellcome to England" d'altra que els negrates de Candem saben parlar molt bé el castellà, sobre tot si et volen vendre skunk amigo, skunk colega...

Quant tornaré no ho se, però m'ha fet gràcia la ciutat, i em quedà tant per vore! Per cert, eixa samarreta la vaig vore però no me la vaig comprar, i mira que mola que te cagues, però em pareixia massa cara. Warn a Breda (avisa un germà)

6 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

Tesco = Mercadona, i que me'n dius del Boots? Una espècie de Schlecker fashion-de poble. O dels Marks&Spencer, más pijo imposible. Lo millor d'England: els fish and chips, que chips més bones (el fish era dels de 3 ulls, com a los Simpsons).
I les paradetes de gelats 99... els restaurants hindús... el verdor de la gespa...

Paranys_R_Us ha dit...

Hi ha de tot, com a molts llocs, és distint i xoca, però no em quede a viure allà ni de conya, on estiga el solet de la Mediterrània que se lleve la resta.

Nat_diamonds ha dit...

Senyor "Trampas_somos_nosotros", la imatge del patito... que li ha fet el pobre patito?

Paranys_R_Us ha dit...

Dona, no m'ha fet res, però a què impressiona? Has postejat voluntàriament o per tal de salvar-lo?

PS: La traducció del meu nick deuria de ser mixta, no creus? Tricks_som_nosaltres o "Tilt_som_nos" llicència del nos majestàtic...
Comentari a banda, feliç canvi d'hora.

Nat_diamonds ha dit...

Jo és que sóc purista del Castenallo. Però si cal barrejar, se barreja. Feliç canvi d'hora a tu tamé. Són les 4 però en realitat són les 3.
Bona matinada!

Nat_diamonds ha dit...

Ah, i si, he postejat per salvar la vida d'un aneguet de goma inert.