26 de setembre 2006

"Time is by my side, yes it is..."


Fins l'any passat no havia volat mes que una volta, i era de Palma a València, ja suposareu que era el viatge de fi de curs, i no se molt be com, desde l'any passat estic agafant l'avió cada 2 per 3. He tornat a ses illes varies voltes i he anat fins a Dublín per vore la festa que s'organitza allí per al dia de sant Patrici. Total que un de tants correus d'eixos que t'apleguen d'allà on has fet la reserva pintava molt però que molt bé, vols a 0'01 cèntim de leuro, taxes apart evidentment, però bó, qui no te ganes de viatjar lluny per 30 leuros aproximadament? Els vols es podien reservar fins hui (26 Setembre) a les 12 de la nit, però els vols son fins el 26 de Març de l'any que ve i mira per on que vaig pensar: "I si els hi dic a la meua germana que viu a les Valències i al meu cosí que també viu allà?" Total que l'expedició familiar serà de només 3 persones, el meu cosí, la seua companya i jo, tots fent el subnormalet a Londres fugint de les falles i la mare que les va parir. La resta de familia o no pot o no vol, ells i elles s'ho perden.

No se ni quin torn portaré a la fàbrica, si es que encara treballaré a ella o jo que sé; el meu cosí no sap ni com estarà laboralment parlant, a sobre el vol eixirà per la vesprada desde Reus, ja que a l'aeroport de 3a de Half-eggs land no hi han vols a horaris decents i si hi han son mes cars... Si a sobre mirem que el pàrquing de Reus és gratuït la cosa va abaratint-se o igualant-se. Ara queda mirar si de cara al nadal em quedarà pasta per a fer snow i coses d'eixes de la neu, que em va agradar molt i molt l'experiència d'aquestes pàsqües, encara que les raquetes aquesta volta no les vaig ni treure de la funda i és l'única cosa que pots fer d'esport bades a la neu (sense entrar en temes escatològics clar).

Jo cada volta flipe mes amb el meu blog, a poc de començar Setembre ja havia planejat tot l'Octubre, quan encara no hem acabat el primer ja estic organitzant coses per a Novembre i posant ull al nadal i fins i tot mes enllà. Val que com diuen el Torio i el Curro, si no s'organitza res no es desorganitza res, i que a mi m'agrada organitzar un poc les coses, però crec que amb açò m'estic passant un poc, tal i com diu el refrany, el que va davant va davant!

PS: Jo també vaig a ser poc original i diré la música que estic escoltant mentres escric açò, és el nou disc recopilatori del segell discogràfic de La Plana Jamaican memories, anomenat L'edat daurada.
PS II: Per cert, el títol és d'una cançó dels Rollings, no se de quina, però em va fer gràcia a una peli que es diu Fallen, on un poli negre (l'infumable Denzel Washington) investiga un assasí en serie i la música juga un paper important a ella, i la cançó final, als credits, és superimportant.

1 comentari:

urbenportales ha dit...

Denzel Washington, curiosament un altre objectiu de la col·lecció "Actors i Actrius Pudents"... muahahahahaha... si Morgan Freeman és el negre amb experiència, aquest és el negre "bo", algú li diria algo roïn a Denzel Washington o l'imagina fent de pandillero?... La peli es podria haver dit "Follen" (que te...)