15 de setembre 2006

Açó ho pague jo, capità moro...



Ja tocava, estava pensant que aquesta bitàcola només em valia per a plorar, ja que la major part de les coses que he escrit son laments, però hui, apunt de sopar i anar-me'n al puto treball (si divendres de nit) m'he animat. Total perque estic preparant una carpeta de cançons per al meu nebot, cançons que qualsevol de les 2 iaies li tararejaran i almenys no se li quedaran al cap coses ràncies com les que escolta sa mare. Això mes una carta del banc on l'estat em fa un ingrés de 49 i poc leuros, si si, l'estat m'ingresa no aplega a 50 leuros per que ja fa un temps em vaig tragar una coberta d'un camió que estava en mig de l'autovia i vaig reclamar. Els danys que va sofrir el meu Marbelleta van ser mínims si tenim en compter que m'haguera pogut estampar contra el guardarrail i fer-me xixines. M'hauré gastat aixó si uns 70 o 80 leuros en conseguir que m'abonaren el que creia que era meu, però què és això comparat amb la inmensitat de la mar?

També és un gran motiu d'alegria per a mi el que demà apenes si dormiré, acabaré de treballar a les 6, i a les 9:45 m'alçaré, el motiu? Demà començarà la copa d'esmorzars a la mar; abans de que acabara Juliol la vam donar per finalitzada i ja tenia ganes, a sobre la començarem amb un bon vi (aixó espere) ja que l'Adsu i la Yoli van a ser pares; d'ací uns anys el casal ja no tindrà alcohol, tindrem champi i pallassos, yuju!
Dissabte passat al concer de la Banda Baseta i Obrint Nas ens vam poder fer fotos amb la gent dels Toasters, i també amb el Dr.Ring Ding que a la gira europea toca amb ells. Un tipet simpàtic el Dr, no entenia res del que deia quan parlava amb el pelao en alemany, i com que jo el vaig abutxarar pel concert de Reus... com que no xarrava amb mi, només per a donar-me l'adreça de la seua nova banda i la seua pàgina personal, on ens va dir que li enviarem les fotos, cosa que encara no he fet...
Res, que demà per la vesprada després de vore com xapen definitivament el Ricoamor marxarem cap a Alaquàs, o n se'ns unirà el Senyor Cubedo, que des de'l Reggus que no ens veiem i tinc ganes de ballar-me uns quants temazos reggae i ska amb ell. A l'altra setmana toca descans, que ja estaria be, encara que si busque algún concert trobaré. No obstant faré bondat i supose que proposaré un sopar pudent per tal d'avançar a la pàgina, samarretes, i-party, festa presentació i alguna cosa mes, que ve l'Octubre i el temps s'acava. Per al 29 la farra està ben clara, jo me'n vaig al Conino-Gurillo, a l'avinguda germans Bou, a vore la presentació de l'EP de Contratempo, i als guanyadors del Rototom, la gent de La familia Torelli. Sembla que si, que Castelló és tropical i que tot s'adreça.
PS: Si el del mig és el Dr. Rng Ding i l'altre un pelao, qui és l'altre? tic tac tic tac... Que passeu un bon cap de setmana gentola

7 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

Ola ola! Com va tot? Per n-sima vegada , com va la nova versió de LPFO??? Aiii ja arriba la tardor! Plou, fa fresqueta, faig anys, comencen les classes... Fins i tot fan festes al meu poble, i com és costum porten grups megawais per a tota la comarca (ja vos enterareu qui ve, muahahaa)...
Bueno xiquets que demà ja me'n vaig a Reus on tinc internet i podré escriure al meu bloc personal (quines ganes tu, és com una teràpia).
Em despedisc amb un dolor estrany que no sé ben bé si serà apendicitis o que, però segur que si m'operen li demane al cirurgià un souvenir en formol. Aii que mal me senten les vacances!
Petonets!

Nat_diamonds ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Xè, que ja era hora de que escrigueres una entrada bona; ploró, qque ets un ploró :-P

Vaja cara que té el Dr. jejejejeje

A vore quan fem una farreta, estic confabulant per a baixar al poble.

Quan son festes meló ?

Vinga, a cuidar-se.

Paranys_R_Us ha dit...

Per parts, Nat la cosa va millorant, i la pàgina, si be costa de acabar de rematar per algunes "chapusilles" internes noves, alguna de les quals feta per mi, li queda ben poc per a estar llesta del tot. Ara si que si, va de bó.
En quan a tu Paco, el Dr. fa eixa cara perquè el Dani i jo anavem tots suats després d'un concert brutal, tot rodejats de pelaos de Castelló, La Vall i l'incombustible Juanito de València, que ara tampoc beu (increible pero cierto señora)i les festes son del 6 d'Octubre al 13, la meua germana aplega de ses illes el 8 pel matí, després de 5 mesos allà i 14 hores de barco... i per cert, ves dient les talles que voleu les noves camisetes de la pàgina

PS: Porta't al Danilo, a vore si ara que ja no és SxE el puc vore borratxo a festes, juasjuasjuas

Nat_diamonds ha dit...

ei q jo fa més d'un mes (inga rima) q no bec descontroladament! A mi pose'm una L o M de xica, com una 16 de xiquet.
No vos preocupeu (si algú ho ha fet) que no tinc apendicitis... Ai jo que volia posar un poc d'acció en la meua vida... Hui he estat a puntet d'anar al Bingo de Reus, pero no... no ha pogut ser. Les meues companyes de pis diuen que tic la síndrome de Diògen, perquè quan vaig pel carrer m'entren ganes d'emportar-me a casa taules velles i sofàs que la gent tira a l'escombreria... ESTIC BOJA!!! Però afortunadament no estic a Almassora, on em criticarien nomès per demanar una pizza de verdures fresques...

Deixe de atabalar-te el cap amb favaes, bona nit!

Anònim ha dit...

El dia que em puga fer una foto amb la cantant de Sorkun s'et caurà el piu a xixinetes, nen... a que si, Paco?...

Bé, com que no tinc ni puta idea d'on aniré ni demà per la vesprada no promet anar a vore als contratemps, no tinc intenció de canviar el RnR del rico pels ritmes caribenys... almenys per ara, i m'uniré a la tropa de 200 persones orfes de garito ón anar per vore si trobem una solució al merder que s'ens planteja.

Paranys_R_Us ha dit...

Nat t'has llegit "El malalt imaginari" de Moliere?, la major part de la gent que estudieu medicina sou hipocondriacs, se de que parle. El meu uelo era ATS, els meus pares ho son però ja jubilats, i un cosí meu està acavant la carrera, encara no és MIR, i està mirant d'anar-se'n a Anglaterra a fer allí les pràctiques. Apuntada queda la teua talla.

Askerrit without love, el piu se't caurà a troçets a tu, la xica és templà, però res en comparació amb la meu Umma Thurman, i el dia que me faja una foto amb ella faré com els ratoneros i li lefaré la cama, és al màxim que aspire abans els seus segurates no em tomben.
Sobre els Contratempo, Contratempo i no contratemps, ja hi ha prou de jaleo amb els Contratempos de Portugal com per a que tu poses una altra banda amb nom similar; eixe dia divendres 29, tením un sopar a ca'l Pelao, a base de formatges que vam comprar a la fira, ja que la seua senyora se'n va a estudiar a Alemanya el 4 d'Octubre. Li deus 20 leuros, ens vam gastar 70 en formatges, amb aixó comprarem la resta del sopar, que el vi el posa mon pare, encara que ell no ho sap...

PS: Contratempo sap de l'existència de Contratempos i viceversa, ventajes de ser una xafardera del Soulseek i coneixer a alguna de els parts en qüestió