21 de setembre 2006

Españoles....


Hui ha estat un matí d'eixos que pareixen de película per que son extranys i creus que t'estan filmant amb càmara oculta. Com que no sabia a quina hora els meus pares portaven al meu nebot al cole ni a quina prenien café he decidit anar a vore al meu germà el gordo, per tal de comprar-li un ventilador extern de PC, ja que el que tenia estava agonitzant entre grans estertors i ja me destorbava fins per a escoltar la radio , i això no es podia consentir. Tot feliç que anava jo pel carrer ja prop de la tenda i davant meu un cotxe es para demanant informació a una senyora que venia del mercat (és dimecres), fa cares extranyes i em senyala, total que quan aplegue al seu costat em pregunten pel registre civil, els ho dic i em donen les gràcies. A ca'l gordo pille el nou ventilador i vaig a buscar als meus parents que estan ja esperant entrar a la guarderia, just al seu costat està la seua veïna argentina, la seua filleta va neixer 2 dies després del Pau, i ella ja diu el meu nom, o alguna cosa molt pareguda i el cabró del meu nebot no diu ni tio... Me cago en sus muelas!

Total que anant a ca'ls meus pares hem pasat per davant els jutjats i mira per on, allà estaven la parella del cotxe d'abans. Se m'han tornat a acostar preguntant si els podia fer un favor, "per la confiança i amistat que ens unia..." si junt amb alguna altra persona els podiem fer de testimonis per tal d'aconsseguir la nacionalitat espanyola !!! Ni li hem preguntat el nom, ens ha dit quin expedient era i on deviem anar, allà que hem anat mon pare i jo, mentre ma mare s'emportava al seu net per a donar-li dinar. La funcionària s'ha extranyat de la rapidessa de trobar testimonis i ens ha fet firmar en un full on deia que les dades que ella donava eren certes, el seu nom, que estava casada amb qui deia, que feia tant de temps que vivia on deia i que el certificat de penals era cert, si ella diu que és cert, per què he de dubtar jo? Ha estat graciòs quan hem eixit d'allí i els hem felicitat per la seua nova nacionalitat, ens han convidat a un restaurant que porten a Onda, que pujem quan vullgam han dit. Supose que no pujarem, mon pare perque no se'n recordarà on han dit i jo perque no m'abellix, em trobaria extrany que alguna persona es sentira obligada cap a mi, quan se suposa que el que hem fet no és res de l'altre mon. Altra veïna dels meus viejos és colombiana, casada ací fa anys, la setmana passada conseguia la nacionalitat espanyola també, i ho va fer perque si vol tornar al seu pais, encara que siga de vacances ha de pagar taxes i visats als EEUU de Nordamèrica, el seu home per ser espanyol no. Les seues germanes no poden vindre ací perque les vises pujen una barbaritat; i dels veïns argentins... ella encara ho te bé que te familia espanyola i pot demanar la doble nacionalitat, però el seu company... li està costant un ronyó, en fi, que no es pot naixer pobre a un pais pobre, ah que si Danilo?

3 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

De pel·lícula! Quin actor "encasillao" ho portarà a la gran pantalla?

Paranys_R_Us ha dit...

Aixó de fer tria tria entre actors i actrius us ho deixe a tu i a l'askerrit
Jo faria com el Passolini, poses 2 actors secundaris i la resta és gent que te trobes pel carrer, el que importa és la història que es conta, i no qui l'interpreta.

Anònim ha dit...

Ieep, el 30 continua previst el sopar interblogs (uns 3 o 4 blogs), els interessats en vindre digueu-ho i anirem reservant taula