07 d’octubre 2008

La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida....




Si Pedro Navaja és un llanterner, jo ho soc molt més.

Estem a començament d'Octubre i ja faig revisió de l'any, per si de cas. Jo tenia un treball a una fàbrica monòton i avorrit, del qual n'estava fins més amunt de la coroneta, que està mes alta que els testicles. Tenia en ment canviar-lo, i ho vaig fer a final de Gener, amb els ànims que em donava la que era en aquell moment la meua ex companya. Tots els inicis son difícils, i aquest ho va ser, però tenia il·lusió; en quan vaig tindre un cap de setmana llarg vaig anar a vore la meua ex per donar-li les gràcies i ajudar-la en el seu futur canvi de treball, que tampoc ho veia clar.

Per tal d'agrair-me la visita, me la torna al Maig, quan jo veia alguna cosa poc clara al meu treball, però em deia paranoic i que no estava acostumat. A la resta del món anuncien crisi, i dura per al sector de la rajola, on jo he anat a parar...

Mals rotllos al treball d'ella ocasionen que les telefonades siguen mes de les "normals", total, que deixa de ser ex per a tornar a agafar el paper de queen (of my heart) i només puc la torne a visitar. Dos viatges a Menorca el mateix any i en pocs mesos, qui ho haguera dit? La seua situació laboral és lamentable, i em pregunta si pot vindre quan acabe la temporada a ma casa i a buscar treball per ací! Li dic que a mal moment vol vindre a treballar a Castelló i que igual som 2 a l'atur, que no les tinc totes amb mi.

Tot i això viatge al Marroc per conèixer la família del meu cunyat i vore altra cultura i manera de viure, potser puc treure alguna cosa de profit per a mi, i crec que aixina ha estat. Torne al treball i me destrossen el cotxe... al poc de temps me comuniquen amb molt de temps que no me renoven i que per tant, a finals d'Octubre seré a l'atur!!!!

Amb aquest panorama la senyora se'n ve a viure, ella a l'atur, amb dret a prestacions, però ja veus, l'espera que tenim ací és de 4 o 5 mesos, com per a viure d'estalvis. La sol·lució l'hem buscada al Pirineu de Girona, a La Massella; mentre tant, l'assegurança em comunica que el cotxe és irreparable i que me donen 710€ per ell, i que me'l pose pel cul si vull, ja vorem quan me cobren per portar-lo a desballestar.

Queden 2 mesos i ja vorem que pot passar, que sembla que la temporada de canvis està oberta i van en plan gitano al mercat:

"Que me lo quitan de las manos oiga, vamos nena, que estoy que lo regalo!"

PS: Cóm alguna persona de vosaltres mencione coses xungues que em poden passar se les vorà amb mi i amb l'aragonesa, queda clar?

PS2: Listening to: Superagente86 LP Ska DA-BU-TEN

9 comentaris:

gargamel ha dit...

abrigueu-vos beeeé per allà dalt! (com diria qualsevol auela)

En sèrio, m'agrada la vostra iniciativa de sortir fora on siga a buscar curro, és molt fàcil quedar-se plantat a casa i queixar-se de lo mal que va tot sense buscar solucions.

Espere que us vaja molt bé


(tinc nou blog, ja t'he linkat)

Anònim ha dit...

Xè, si que me dixes de pedra.
Parlem divendres la nit amb una cerveseta i m'ho contes tot. No hi han excuses ;)

Anònim ha dit...

pos ves amb compte amb els lleons, que si saben parlar no els vas a entendre, dels rinoceronts no te diré res que ja ho portes bé, que te passe com a la cançó, que hagis nascut per a martell i que els claus caiguin del cel.

puta!! a vore si abans de partir cap a girona fem una bona farra a festes i/o oktoberfest, que avuí la pluja m'ha tatllat el rotllo als concerts del taulot del vi i ací estic en casa tot bufat i amb una solitaria de la farra que me menja per dins!!!

urbenportales ha dit...

Ostia, si Paco ve divendres; divendres és festa, ergo divendres es fa sopar.

Ara comence a pillar allò de la lògica, Otrio

Anònim ha dit...

(paco ve divendres) && (divendres es festa) -> divendres hi ha sopar

La sentencia en ningún moment diu que encara que no es complira l'antecedent no es puguera fer el consequent, ja que això seria un bicondicional (si sólo si)

la estructura del lenguaje lógicamente representa la estructura de la realidad y este lenguaje está construido en una lógica que pone fronteras a la realidad aunque... tal vez el significado de la palabra sea el uso que le des en la realidad, lo que amplía la lógica común.

Tens que tornar-me a passar la peli per a tornar a vore-la ficat de crack amb un projector en el trinquet.

urbenportales ha dit...

Que Paco ve divendres és un fet, si ve Paco n'hi ha sopar (vinga o no) és un altre fet, el sopar (encara que Aras no ho sàpiga) és a la seua cotxera i -per tant- acabarem mamats com a rates.

No són condicionals, són axiomes inquebrantables.

La podriem projectar al festival de l'any que ve i repartir metadona per a tothom.

Anònim ha dit...

jo la volia ficar al trinquet perque en una mica de sort ens cauen tones i tones de pedres damunt per a celebrar l'èxit que tindria la pel·lícula.

Per altra banda, son concidionals, el que és una axioma (inquebrantable com tots) es l'antecedent, àtoms insignificants per a nosaltres, ja que estiguen o no pasarem al consecuent i farem el sopar, pareix mentida que wittgenstein t'iluminara i no aprenguessis res.

Paranys_R_Us ha dit...

son festes al poble, aixina que JO NO sope a la cotxera de Sraa, si voleu sabeu on me podeu pillar, i amb birra a coll.

He dicho

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala