30 d’octubre 2008

Always look at the bright side of life...


Qui diu fred? Ja tenim casa (encara que ens cobraran un mes més de fiança), ella te treball, i jo cobraré l'atur al Desembre. Hem fet una burrada de setes de card al Penyagolosa i ja hi ha neu a les muntanyes...

Val, no tinc treball assegurat i he de pagar hipoteca i lloguer; a un company del meu últim curro l'acaben d'acomiadar i la cosa pinta mal per a l'altre (ja vorem si aplega a acabar l'any l'empresa), les arandeles AKA, antiga fàbrica on treballava, faran un ERE mes que probable al Febrer, quan es jubile el goril·la de "pecho plateado" i entre un gerent extern; els ventiladors (acciona windpower) tot i no tindre cap mena de crisi de comandes, no troben finançament, ja se sap, els banc donen diners quan tot el mon en té, i no en donen quan a la gent els cal, per tant també van uns 50 o 60 al carrer, subcontratats primer, of course. Per ràdio anuncien que la tresoreria de la seguretat social ja no té el superavit de fa poc, i és que clar, degut a l'augment de gent que cobra el subsidi, les arques baixen, una perogrullada.

Qui estiga a gust que no es menege, diu la dita. Jo estic agust amb qui soc, i amb qui hi soc, i pense passar un hivern d'allò mes calentet, mirant al costat més feliç de la vida...

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.

And always look on the bright side of life...
Always look on the right side of life...
(Come on guys, cheer up!)
Always look on the bright side of life...
Always look on the bright side of life...
(Worse things happen at sea, you know.)
Always look on the bright side of life...
(I mean - what have you got to lose?)
(You know, you come from nothing - you're going back to nothing.
What have you lost? NOTHING!!)

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIIIIDEEE OF LIIFEEE

tati tatitotitoti

Gaudeix noi !!!

urbenportales ha dit...

(faig els coros)…
la la laaaaaa
la ra laaaaa
la la laaaaaaaaa…

Anònim ha dit...

Sempre ens queda anar a llocs com el Lula i beure fins a perdre el coneixement i que se'ns oblide tot! (O quasi tot)

Fra Duccio

Bartomeu Pepescu ha dit...

Com amb la merda de penxió que cobre no m'arriba per a res i, per si no en tinguera prou, m'han pujat el lloguer, he decidit dependre a ballar el can can i anar-me'n a París a prostituir-me.

Anònim ha dit...

Ja tinc treball, excursió llampeg a Puigcerdà per tal de fer l'entrevista de treball i tornar tot el mateix dia... Remontador!!! http://www.masella.com/ No vaig a tancar la paradeta, ja que allà tindré internet, però serà bastant diferent al que hi havia... ja veus, havent estat temptat de tancar-lo, i estant mig orfe, deixar-lo en coma estabilitzat potser és el millor que li pot passar, eh que si quasi doctora?

Ma casa: http://www.inmonauta.com/piso-venta-masella-448561-0-0-0-mi.html

L'edifici en si el mateix, però jo viuré en una planta baixa, res de 3 habitacions

PS:Paco i Raquel, ja xarrem el cap de setmana, que és l'últim ( si, si, ja me'n vaig) que estic a La Plana fins al Maig.

gargamel ha dit...

No hi ha res com un blog comatós.

Que vagi molt bé per allà dalt! Fes moltes fotos!

Gin ha dit...

Molta sort per allà dalt, però no ens abandones totalment!

Més val un coma casolà que no res! jajaja.

Besos!

urbenportales ha dit...

Salutacions des d'el cor de les exposicions de patrimoni expoliat… on encara segueixo treballant des de dijous sense parar.

El millor de tot és que tota la feina s'ha hagut de desfer, em posa burro la comisària de l'exposició, la mataria.

Anònim ha dit...

a vore si podem tindre connexió a l'internet que us tinc abandonats i us explique coses del pais "éste" on he anat a parar, La Cerdanya

Stay tuned for more information (ja tinc unes quantes fotos no patiu que les penjaré a l'estil tradicional)

urbenportales ha dit...

Bé, a vore si és de veres, jo estic preparant a conciència l'article definitiu sobre la crisi, coses que fins ara ningú sabia (ni falta que li feia)

Anònim ha dit...

Hvala za intiresny Blog