08 de novembre 2007

Un poquet de música per a animar la recta final de la setmana

Algunes de les persones que em llegiu sabeu dels meus gustos musicals i de la meua incansable cerca de nous i estranys grups i bandes de ves a saber on.

Com que me trobe esplèndid us regale la meua última troballa: Puffy Ami Yumi, unes xiqüeles japos que encara que al vídeo no se menegen molt, sonen curioses. De la banda que les acompanya poca cosa tinc que afegir que no haja estat dit per ahí, ja que ells son la Tokio Ska Paradise Orchestra (poca broma), només espere que la pròxima volta que vinguen per ací es tornen a acostar per València per a vore'ls, o si no, a Barna que ja han estat 3 voltes.



Qui vaja a les tasques que ho disfrute, qui no, que se relaxe, que divendres és demà i ja fa olor a festa.

3 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

Estàs posat en música egipcia? M'agradaria escoltar-ne tant de la de temàtica Antic Egipte com la tradicional d'ara.
Si saps algo que estigue bé...

Gràcies.

Anònim ha dit...

Què xungo m'ho poses xiqueta, el mes semblant que conec de per eixa zona és Omar Faruk Tekbilek, un clarinetista turc, que per cert no farà molt va anar a Benicàssim. Del Marroc tinc al grup Darga, que fan el que ells entenen per reagge, no és ni el típic reagge africà ni res semblant.

Nat_diamonds ha dit...

Te'l xolimango del Soulseek. Gràcies.