24 d’abril 2007

Ei, que jo estava alegre, ho asegure!


L'altre dia quan vaig anar a cals meus pares em van donar una nòmina meua que van trobar netejant la cotxera. Una nòmina de l'any 1990, mira que ha plogut! En aquells anys treballava a la city de Castelló i em van canviar a Vila-Real al obrir el taller nou, però aixina i tot no em compensava, i fart de l'experiència vaig tornar a estudiar, perquè em semblava que em pagaven poc, i que aixina no es podria viure. De 23 dies treballats al mes d'Agost em van pagar la friolera de 24633 pessetes, i del finiquit unes 32087 mes... tota una fortuna, si senyor.

D'eixe taller se molt poca cosa dels que tenia com a companys, per no dir res, un que va anar al talego perquè era un dealer, altre és mecànic al circuit de Benikarts a Benicàssim, mes tranquil i millor vist per la gent per a qui treballa. El que tenia l'empresa al seu nom ara supose que estarà fent de mànager del seu fill a les categories inferiors a la F1, i del soci capitalista... no se si el van incinerar o el van embalsamar que el Lloro era molt demòcrata-cristià.

Ara se'm planteja tornar a enviar-ho a cagar, no ho faria com eixa vegada, qui poguera! Ara ni visc a cals pares ni tornaria a enganxar uns estudis inacabats. El segon grau de FP ja el vaig aconseguir, i ara tocaria estudiar qualsevol altra cosa en temps lliure, mentre treballe, que hi han coses que s'han de pagar, o això diuen. Ja vorem, que estic mes perdut que una cabra a un garatge, igual utilitze les nines d'Hondures que em vaig comprar i els hi conte a elles, per a poder decidir mes tranquil. No se ni a quina mani anar el dia 1 de Maig, ni si anar, el cos em demana juerga, anar amb els antics companys de sindicat me fa ilu, que no tinc ni idea d'on es farà, si hi haurà una a nivell regional, o 3 com l'any passat. El tema és que hi ha una altra que pinta bé, perquè no l'organitza cap sindicat ni partit, i potser em vinga millor això, cagar-me sense cap sigla.

Mentre escric açò la meua senyora està a l'hospital de Terol perquè esta vesprada entrant a Saragossa li han pegat pel darrere, cotxe bastant danyat i maldecaps, ja que el dia 11 ha d'embarcar... Si no baixa em dona igual, el que vull es que es pose bé i no li queden cap seqüela al coll, cagontó.

3 comentaris:

urbenportales ha dit...

Sobretot que no tinga cap lesió mal curada, no veges el difícil que és cardar amb -per exemple- el genoll fotut... tota una experiència.

Anònim ha dit...

xè company, em sap greu lo de la mañica, un beset de la meva part i a vore si es recupera bé.

I sobre tot lo altre ... Tinc Skype meló !! no cal que li ho contes a unes nines, so furro !! :-P

salut.

Anònim ha dit...

Jo no tinc l'skype, però si que tinc una col·lecció de cine Z turco per a fer una gran vetllada. D'algunes no tinc els subtítols, però els podrem inventar nosaltres.