26 d’agost 2006

Tot "lo" bó s'acava


Iepa que s'acava el mes i se m'acaven les vacances... Ara mateix encara em queda un poc de desfase amb les festes del poble, però com que el sopar de germanor no me mola, i el sopar d'antigermanor enguany tampoc es podrà fer... pues eso mesmo.
El Paco no baixarà de Barcelona, (T'han castigat per fer el perdut a festes de Gràcia?), mr Tarson Turner no estarà per ací, el Moll te ganes d'acabar l'esquelet i mes coses de la pàgina (mil gràcies) i el panorama de gent que queda per ací és paupèrrim. Al cabut li ha entrat un "sincdecopes" i està a l'hospital des d'el dimarts-dimecres, possible úlcera a la boca de l'estomag; al Ximo Pi li han operat de la vista per un desprendiment de retina, i te fins a final d'Octubre, em tocará fer de xofer per a la boda que tením a Girona la setmana abans de les carreres. El Gavara operat del genoll pel tema bicicleta està un poc fastidiat, de fet anit en acabar de sopar se'n va anar a casa a possar-se gel al genoll i a gitar-se, la cama feia por de vore-la tota unflada, ja vorem que tal hui per la nit. Del Pelao no en se res des que es va posar a treballar, a vore si hui apareix. Els llanterners de La Vilavella fa unes hores que son a Dublín, jo encara tinc resaca ... Què no me'n tornaré a Menorca?

Vaig a dutxar-me i cap al casal, a vore si hi ha algú i comence a bufar-me que tinc ganes de farra joer, tot no pot ser tan roïn.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Xè meló, si que ho tens negre !!!

Que sàpigues que no m'ha castigat ningú. És cert que el Borja i jo varem fer una incursió (amb la resta de la horda indyplanera) a Gràcia de la que varem eixir victoriosos (encara que no tenim fetiches dels mossos ni res ...), però el motiu de no baixar a les festes del poble (cagondeu, només de dir-ho ja me sap mal cagondeuielqueportalacreu) és doble. Una, la pasta (Barcelona tiene poder, ja sabeu, el poder de deixar-te moc a final de mes ...) i l'altra que la xiqueta té un treballot per fer i el vol presentar en format digital ... saps que vull dir no ?? (pringue a la vista !! :-P )

Vinga, supose que ho hauràs passat bé que ens coneixem i el teu fetge si hi ha alcohol ja té prou :-P

A vore si baixe prontet i en fem una ben grossa per a compensar.

Salut.