22 de juny 2006

Anem a treure punta a la mala hòstia...

Ei què pasa? Discutint que estava amb el llanterner de l'askerrit per vore on anem a fer la festa de sant Joan, on sopem i on anem a vore botar foc unes fustes que simbolitzen, en el millor dels casos, allò que és prescindible.

Com que només eixir del treball m'ha cridat un dels redactors a l'exili la cosa ha camviat de la proposta que ja teniem, o millor dit, tenia en ment. La parelleta ve per a una boda, de fet ara només baixen per bodes, i es perdran la revetlla al seu barri, jo em perdré la foguerada mísitca en el seu esplendor, però que vols que te diga, m'estiem molt mes sopar amb ells 2 i el Moll, que ha dit que també vindrà a sopar i de festa. La foguera mística pintava ideal per a possar-se fins el cul de substàncies tòxiques, i amb una guia ideal, almenys per a mi, la Lliber, també he de dir per a ser sincer que la resta de llanterners místics que son la seua colla em semblen cumbaiàs, ni Jah ni Iaveh, ni Yemayà ni la mare que ho ha parit. Qualsevol religió em sembla un insult a l'inteligència, encara que l'amaguen darrere de mil drogues, i aprofitar una fita astrològica, que segueix unes normes físiques i no divines per a possar-se fins el cul, pues como que no...
Sembla una contradicció, però és la veritat, qualsevol nit , o dia, és bona per a probar reaccions del teu cos i/o ment, esperar amb ansia cert dia, cert lloc i hora pot condicionar el resultat, qualsevol persona que investigue t'ho dirà. Has de controlar les variables per a obtindre un resultat fidedigne... si tu fas que tot siga de color rosa, el resultat no pot ser blau, i per a vore-ho tot rosa quasi que no calen les drogues. Pastilla azul y a seguir tu sueño, no recordarás esta conversación (remember Matrix?)
Anar a la platja a botar-li foc a uns troncs, pallets, caixes i cantar "te alabaré te alabaré versió ying-yang no me mola"
Que no te dic que jo no em pose, però ho faig pel tema de estar junt la meua gent a un lloc wapo, no em cal cert dia en concret, simplement la meua gent, i si no els abellix, fem bondat i no en prenem, que hi han mes dies que llonganises, o no? O és que son mes importants per a tu les drogues que les teues amistats?
S'està reivindicant la festa de sant Joan com a cosa pagana i no cristiana, ara bé, se li posa el ritual de la foguera, el banyar-se els peus, contar les onades, tirar un ou dins la foguera, i com no, aprofitar per a colocar-se. Si no fas aquest ritual eres un puto cristià de merda, un reprimit. No m'agraden les falles perque has de ser faller per a ser part i tindre dret a festa, això si, tens carta blanca per a fer despertaes, tallar carrers, fer verbenes i fer 5807458475094 errades ortogràfiques i que te subvencionen amb diners públics (concursos de bandes, llibrets, ninots....) les fogueres eren la festa de la gent pobra, ja que només calia tindre ganes de cremar "trastos" si és que en tenies, i l'oratge sempre sol acompanyar, 2 en 1 pel mateix preu.
Fogueres alternatives? però és què hi han oficials?

4 comentaris:

Paranys_R_Us ha dit...

Se m'oblidava, demà vaig a depilar-me integral (excepte pubis) si voleu cremem els pels... Tot per no patir calor, per què no hauré nascut jo amb menys pel al cos que l'askerrit?

Anònim ha dit...

i jo em pregunte: feia falta que digueres això? ara t'ensabonarem i et tirarem a la plaça del poble.

Nat_diamonds ha dit...

Hola!
En que te depiles, en cera calenta o tèbia?
Vos promet que esta vesprà després de la becaeta escriuré algo.
I per últim m'agradaria que em responguereu a una pregunta que m'ha sorgit este matí fent zapping (ja que cap cadena de Tv es pot soportar més de 10 segons): si "la sexta" és la televisió del mundial, quan s'acabe el mundial deixaran d'emetre fins al pròxim? En part és pregunta, i en part és un desig.

Adéu xatos!

Paranys_R_Us ha dit...

Cera tèbia a la primera pregunta, i pel que toca a al tele... pues como que me da igual Milikito TV és una tele fatxa i si reventa abans de la final millor que millor