02 de gener 2010

Novetats

Volem una furgo, vull pillar la taula i esquiar com toca, vull una càmera nova, vull morirme i després sopar!

PS: Qui vullga vindre a casa ho te difícil, per què? símple, NO VOLIEM COMPARTIR CASA! i mira per on, TOTES i dic TOTES les habitacions de casa estan ocupades, una per una amiga de Puri del seu poble que ve a currar en cap de setmana i festius, i l'altra per una xica de la Plana, mes concretament per una nulera, una que te una discoteca a la mar... si la que vos penseu, curra amb la meua xiqueta i viu amb nosaltres. Ja us contarà ella mateix que tal li va la experència per la Cerdanya al seu facebook, si no us te agregats serà per alguna cosa en concret, eh que m'entens Ruben?

1 comentari:

urbenportales ha dit...

Yehaaaaa!

A eixa bonicor de dona que teniu per la casa la tinc agregada al carallibre, però ara l'he desactivat una temporada per dedicar-me a l'altre bloc on -per cert- t'he deixat en safata el nou article sobre Joan Monleon.

Com hui t'he dit per telèfon, plenet de fang com un porc, igual m'arrime un cap de setmana abans que Torio i Sara es decideixin, quasi segur, ja saps que no em fa falta ningú i que temps lliure en tinc alagana a partir de les 15h. tots els divendres.

Puta