03 d’octubre 2009

No se vos pot deixar sols...


Tu te creus? Vos deixe uns mesos ahi a la Plana i quan estic a punt de tornar, "pues no va i agarra i fa" una tronada que te cagues i ho inunda tot...

Total, jo visc a un segon pis i me te igual..., no és la primera volta que s'inunda el poble, però si la primera posteriorment a les obres per tal de deixar el poble mes xulo (o no!) Menys mal de les obres de la Serraleta, que si no si que no trobe el poble.

La bruta del Ruben amb treball (l'ha recuperat) la meua antiga fàbrica continua tirant gent al carrer, d'altres no te digo ná. Pel que sembla no res ha canviat, bueno si, el Tor ha pillat caxo a l'ajuntafem del poble i s'ha fet de la "red sosial" del Ribera... que cabró.

Gentola, que a partir de la setmana que ve ens vorem, i si veniu a casa m'ajudareu a pintar-la, que és el que vaig a fer per a poder llogar-la, que ja que l'ocupe poc o res, millor que se pague sola. Ja sabeu, si esteu desfaenats i no sabeu que fer, jo vos puc contar les meues batalletes mentres vosaltres pinteu parets i mengeu coses bones de Teruel, que abans pasarem pel poble de la senyora per tal d'aproveïr-nos de bones viandes (a vore si aixina apareixeu cabrons, que si no és per un dinar i/o sopar no us moveu, perracos)

Au, ens veiem en res, després de 15 hores de navegació cortesia de la transme ;)