17 d’abril 2009

¿Hay alguien ahi?


L´'ultim escrit de la pàgina és del 22 de Gener... mira si el tinc abandonat al pobret blog! ara jo també que n'estic de preocupat!

Vinc a casa per a passar una setmana tranquil·la avançant una mudança i em trobe amb que operen a ma mare, que ve ma germana des de Graná (casi ná) i que enyore la meua xiqueta...

Joder només porte dia i mig i ja vaig de cul. Tot aquell que em trobe em diu que els coses van fatal, que la cosa está mú malitarl! No es que fórem visionaris a LPFO, però era una cosa cantada, o no?

Jo per la meua part m'he passat sis mesos, sis, a la neu, on la crisi també està, però sembla que menys, i si no que ho diga qui va vindre i va vore la catarba de Cayenne, X5, Q7, Xc90 i demés tontoterrenos que mai s'esguiten de fang aparcats al caprabo d'Alp.

Ara de nou a la Plana mire als meus ex companys i només escolte que plors, que que bé que m'ho monte, que jo si que sé... M 'en vaig a Menorca amb el mateix esperit que amb el que m'en vaig anar a la Cerdanya, trobar treball i que els números quadraren, la resta bovaes, excepte l'amor a la meua reina clar.

Si hi ha gent que és capaç de creuar un estret amb risc de mort i que té exclusió social... quin risc correc jo sense eixir del país?

Tal i com deien al còmic del makinavaja: "León manso come mierda"

La crisi l'han feta els rics i els bancs (redundància?) i qui no aplegava a fi de mes, ara continua igual, la solució no la tinc, però mentre viuré la vida; i és cosa que paga la pena, perquè després no pots fer-ho.

Me ratlle molt ho sé, però que li anem a fer!

2 comentaris:

Paco EB ha dit...

No te ralles no ... Verdades como puños !!
Salut company.

Gin ha dit...

Trobava a faltar els teus posts! Continua, perfa! :D